Fantasy - str 102

  • Pirackie życie 6

    - Peter, wiem jakie niebezpieczeństwo może nas tam spotkać, lecz z drugiej strony pomyśl o tym, co zyskasz, gdy tam dotrzemy... Stworzysz największą flotę jaką widział ...

  • Meteory. Przed świtem 18

    Rozdział 26 Manzanares el real. Październik 2014 Z tarasu przepięknej willi roztaczał się widok na rozległy ogród i wzgórze, na szczycie którego stał zamek z jasnego ...

  • Pirackie życie 25

    Statkami miotało już prawie tydzień. Relingi trzeszczały niebezpiecznie, podobnie jak maszty i poszycia okrętów. Ludzie modlili się do znanych sobie bogów, chcąc ...

  • Nordycka historia - epilog Gimlea

    Ciemnożółte słońce wyłoniło się zza potężnych koron drzew, oświetlając promieniami znajdującą się pod nim krainę. Jego blask wydobył natychmiast mocniejsze barwy ...

  • Torii- dziecko z gwiazd PROLOG

    Dedykacja dla P.B.G " Nie zatrzaskuj za sobą drzwi. Może w danym momencie, ktoś będzie potrzebował twojej pomocnej dłoni. Uchyl leciutko okno, aby usłyszeć wołanie ...

  • Strażnicy cienia część 54

    Jej towarzysze zbierali się do dalszej drogi, gdy do nich podeszła. – Najprawdopodobniej smok – zwróciła się do Franza. – Co smok? – zapytał Durak. – Będzie tam ...

  • Głód cz.6

    Czuła się niepewnie w drogiej sukni, opinającej jej ciało niczym druga skóra. Długie, podtrzymywane srebrnym diademem włosy także działały na Laimę onieśmielająco ...

  • Shayia VII

    Leżałem w swoim łóżku patrząc w sufit. W pokoju panował półmrok. Mimo że, było samo południe, rolety w moich oknach były zasunięte. Od powrotu z groty nie ...

  • Torri - dziecko z gwiazd ROZDZIAŁ 1

    Rozdział I Czuwanie Król Iflyg wędrował przez śniegi dwieście sześćdziesiąt dni. Podczas tych dwustu sześćdziesięciu czterech dni nie zatrzymał się ani razu, żeby ...

  • Mroczny Cień-Rozdział 19

    Podano posiłek, Sisti dostała finezyjnie zrobioną sałatkę, Kassi ziemniaki z sosem i aromatycznym mięsem, a Dragon pieczeń ze słonia Lamijskiego, gatunek hodowany ...

  • Czarownica część 11

    Po wyjściu łowcy długo nie czekałam, tylko prawie od razu poszłam spróbować połączyć się z Lucyferem. Dotarcie do niego zazwyczaj łatwe nie było, przez jego miejsce ...

  • Wygnany 6

    Wpływając na pirackie wody, mieli pewność, że zgubią ogon. Królewscy wiedzieli, czym może się dla nich skończyć ślepe podążanie za przestępcami, więc odpuścili ...

  • Trylogia Burzy: Błyskawica – Chapter 7

    Nagle pociemniało, jakby wszystkie źródła światła po prostu zniknęły. I te zawroty głowy. Właściwe jedynym, co oprócz tego rozróżniał, był metaliczny zapach krwi ...