Fantasy - str 52

  • Strażnicy cienia III część 24

    Gdy wyszli z budynku, Filip stał na schodach oparty o balustradę. – Zaczekaj jeszcze chwilę – Dieter poprosił Veronikę i ruszył w stronę swoich ludzi. – Jasne. – ...

  • Lodowa wojowniczka - Część III - 4

    Szybowali bardzo szybko przez przejście do innego świata, zostając szarpani na wszystkie strony, niczym pośrodku rozpętanej burzy. Wreszcie podróż dobiegła końca i ...

  • Bractwo-Rozdział 2

    – Ryszardzie jesteś pewien, że to dobra droga? – spytał, jadąc konno. – Jeśli mój niemiecki dopisuję to tak – odpowiedział, drapiąc się po brodzie. – Według ...

  • Mur-Część II-Rozdział 9

    Na zielonej pachnącej łące, wśród śpiewu ptaków i dźwięku szeleszczących drzew, zaczęła się nasza pierwsza narada dopiero, co utworzonej Konfederacji. Przy ognisku w ...

  • Cień #14

    - Siema mała - wskakuje przez okno Jeffrey. - Błagam nie dobijaj - dopiero się obudziłam i nie chce mi się bawić w gry słowne. Jest po 10. Mama i tata byli rano, ale ...

  • Lodowa wojowniczka - Część II - 8

    Miny walecznych kobiet, zdradzały niecierpliwość i ciekawość. Od kiedy wulkaniczny wojownik zniknął w chatce wodza wioski, minęło dużo czasu. Dookoła pilnowali je ...

  • Nie próbuj mnie ratować! - Rozdział 30

    W napięciu wpatrywałem się w Cassie, cały czas czując na gardle zimne ostrze. Kilka minut wcześniej chciałem spróbować się uwolnić, ale pojawiły się wiedźmy i ...

  • Maska-Rozdział 2

    Biegł spokojnie, w wyćwiczony sposób kontrolując oddech. Infrastruktura miasta okazała się idealna do szybkiego przemieszczania się, wystające gzymsy, ciasne uliczki ...

  • Bractwo-Rozdział 3

    Rycerze spędzili tydzień u Rudolfa, szkoląc się z nową bronią, wychodziło topornie, ale podstawy mieli obeznane. Spożywając posiłek po trudnym treningu, Dawid rzekł do ...

  • Cień #6

    Biegnę. Uciekam. Słyszę głośne dudnienie męskich kroków. Przedzieram się przez chaszcze. Nie wiem czemu wyszłam z domu. Mogłam zostać ale.. tak bardzo pragnę znowu ...

  • Udręka świata narzuconego - cz. 1

    Wszystko ma swój początek i tym razem od niego należy rozpocząć. Sagromor był wyczekanym synem Tosławy i Domrata oraz młodszym bratem Tomiry. W rodzinie panowała taka ...

  • Strażnicy cienia II część 53 - KONIEC

    Błyskawicznie odwróciła się w jego kierunku i niemal w tym samym momencie znalazła się w nieprzeniknionej ciemności. Znała ten czar. – Co się dzieje?! – wrzasnął ...

  • Lodowa wojowniczka - Część III - 7

    Pod masywną górą, w mieście z kamienia, Gul prowadził przybyszy do swojej siedziby. Weszli przez wydrążoną jamę do płaskich wrót. Znajdowały się na nich symbole ...

  • Silver Fangs-Rozdział 11

    Chłód poranka przenikał ubraną w skąpy strój Angelikę, miała na sobie cienką bluzę, krótką czarną spódniczkę oraz rajstopy i wysokie buty, w końcu to trening, ale ...