Erotyczne - str 216

  • Moje drugie "ja", cz 1

    Lubię oglądać filmy. Ładne filmy. Ładne kobiety, seksowna bielizna, wysokie obcasy. Oczywiście dobrze też kiedy pojawiają się tam mężczyźni, na nich trochę też ...

  • Kac moralny cz.6

    Musieli czekać. Najpierw do chwili, gdy rodzice pójdą spać - wtedy Michał mógł znowu przyjść do niej do pokoju na poddaszu, jedynego w tym domu zamykanego na klucz ...

  • Rozbudzic wyobraznie

    Jak tylko wrócisz do domku będę już czekała. Po wpuszczeniu cię do domku zdejme spodnie abyś mogol z początku tylko podziwiać moja ogolona cipeczke. Powoli zacznę ...

  • Moja Ewa cz.4

    Umówiliśmy się z Ewą, że do Lublina pojedziemy pociągiem.Kupiłem bilety i zadzwoniłem do siostry że będziemy 26 listopada rano około godziny siódmej. 25 listopada ...

  • GOSPODARSTWO cz.4

    Po tym co się stało w namiocie, moje stosunki z Bożenką przyprawiały mnie w jeszcze większą fascynację do jej osoby. Kuzynka co drugi dzień systematycznie opróżniała ...

  • Domek Na Wsi

    Tydzień temu ja i moja koleżanka z pracy pojechałyśmy na pewną wieś w pusty opuszczony domek, ponieważ chciałyśmy odpocząć od domu rodziny. Siedzimy pod kocem przy ...

  • Friends with benefits

    - Gdzie jesteś? – pytam drżącym z niecierpliwości głosem. - W bibliotece – odpowiada głęboki, męski, znajomy głos. - Za dziesięć minut – mówię pewnie, po czym ...

  • Praca i koleżanki 4

    Droga nad jeziorko upłynęła w spokoju, przeplatana słownymi przepychankami. Uśmiechałem się tylko, słuchając jej obietnicy, co mi zrobi, jak w końcu dojedziemy na ...

  • THE BIG SWAP cz. 11

    + Paweł Siedząc w fotelu nie mogłem się powstrzymać od tego by nie myśleć o niej, zwłaszcza że teraz siedziała przed komputerem odpowiadając na zadawane pytania przez ...

  • Zabawa dla Ciebie

    Mam na sobie obcisłą koszulkę. Kabaretki, szpilki. W słuchawce słyszę Twój przyśpieszony oddech, czuję Twoje podniecenie. Obracam się powoli, pozwalam obejrzeć się z ...

  • Kochana Anna

    Był chłodny wieczór, wracała sama po ciężkim dniu w pracy. Cały dzień był młyn, mnóstwo klientów i żaden z nich nie był wyrozumiały. Wszyscy chcieli wszystko na ...

  • Wakacje u Teściowej cz.1

    Razem z moja piękną żona postanowiliśmy w wakacje odwiedzić jej mamę i zostać tam na kilka dni. Zaraz po przyjeździe na miejsce przywitały nas jej dwie młodsze siostry ...

  • Autostopowiczka .

    To był długi dzień. Zaczynało się ściemniać i to wcale nie przez późną porę. Zapowiadała się naprawdę duża ulewa. Właśnie wracałam do domu po tygodniu ...