Erotyczne - str 215

  • 2m +2k

    Wraz z moją znajomą G.. pomyśleliśmy sobie aby spotkać się z inną parą. Moja znajoma jest puszystą kobietą o wspaniałych pełnych piersiach i wielkim temperamencie ...

  • Sanatorium. Marta u chrześniaka cz. 5

    Od hojnego dyrektora dostałam klucze do pokoju gościnnego. Mogłam przenocować i to na koszt sanatorium. Poszłam się odświeżyć. Gdy przekroczyłam drzwi, ujrzałam dość ...

  • I kto tu dominuje?

    Wiki po tym pierwszym kontakcie z penisem studenta, tak zasmakowała w uprawianiu seksu, że robiła to zawsze jak tylko trafiała się okazja. Pomimo dopiero swoich 16 lat ...

  • Czego sam chcę? - Cz.3

    Minęło parę dni od tego "hiperorgazmu" jak to sobie sam tłumaczyłem w swoich myślach, bo inaczej tego ująć chyba nie umiem. Chodziło mi cały czas po głowie ...

  • Przygoda z Ciocią

    Jak co roku, w czasie wakacji pojechałem do babci. Mieszkała ona w małej wsi. Razem z nią mieszkała także ciotka i kuzynostwo. Niestety akurat trafiłem na taki okres kiedy ...

  • Chłopcze (zły numer)

    Chłopcze (zły numer) Tak już mam, chłopaku, że, gdy nie mam już sił, śmieję się w głos. Ty chciałeś mnie tylko dla siebie. Pragnąłeś mnie sobie przywłaszczyć, a ...

  • Sanatorium. Marta u chrześniaka cz. 7

    Więc na głos odpowiedziałam wyimaginowanemu rozmówcy. - No cóż... skoro mam ściągnąć staniczek... niechaj tak będzie... Po czym chwyciłam paluszkami haftki i go ...

  • Sprzysiężenie trzech III reaktywacja

    Po wyjściu Marka jeszcze przez dłuższy czas siedziałem rozważając możliwe konsekwencje tego, co chcieliśmy zrobić. Bałem się, ewentualnej reakcji matek na nasze ...

  • Czekoladowa Wenus cz.III

    Niedzielny, wczesny poranek. Kolejny dzień, który zapowiadał się słoneczny i ciepły. Otworzyłem oczy. Zegar wskazywał 6.45. Słońce bezczelnie wlewało się do ...

  • Wymarzone wakacje we dwoje

    Dzień 1 Wybieramy się na wakacje na jakąś ciepłą, skąpaną w słońcu wyspę. Meldujemy się w hotelu, rozpakowujemy walizki, bierzemy szybki prysznic i szykujemy się do ...

  • GOSPODARSTWO cz.7

    Leżałem w łóżku czekając aż wybije godzina 23cia, sam nie byłem pewien czy aby Bożenka nie robi sobie jaj ze mnie. Ale wszystko co z nią robiłem, było wspaniałe i tym ...

  • Korepetytorka 7.

    - Baranowski, jak masz dalej tak grać, to lepiej kurwa zejdź z tego boiska — krzyknął trener, widząc, co wyprawia na placu gry Piotrek. Chłopak zmarnował stuprocentową ...

  • Wakacyjna Przygoda cz.17

    Wakacyjna Przygoda cz.17 (Z dedykacją dla Someobdy, która napisała serię "Alfabet". To po przeczytaniu jej serii wziąłem się za te ciągle przekładane części ...

  • Wymarzone wakacje we dwoje dz. 3

    Dzień 3 - oczami mężczyzny Nastał kolejny dzień naszych wakacji. Budzimy się wtuleni w siebie. Oboje jesteśmy zmęczeni po dniu wczorajszym, ale cały czas jesteśmy ...