Erotyczne - str 217

  • Si ku ku si cz. 6

    Nie mogłam przestać myśleć o tym, co się przed chwilą stało. Gdyby nie to, że nagą widział mnie wujek, wcale bym się nie przejmowała. Przecież mamcia już wie, że ...

  • Nowy rozdział życia

    Nim doszło do naszej rozmowy, byłam już w innym miejscu i w kompletnie innej sytuacji życiowej. Koleżanka która pracowała w księgowości, a która już się od nas ...

  • Szparka-sekretarka

    Jestem blondynką, czy przysłowiową, nie wiem chyba nie. Kiedyś jeszcze w liceum napisałam test Mensy na 140 punktów. Tyle liczby bo życie robiło mi co rusz weryfikacje i ...

  • Wakacje na Mazurach część 1/2

    Witajcie. Postanowiłam opisać wam, jedna z naszych histori erotycznych. Sytuacja miała miejsce, kilka lat temu. Obecnie mam czterdzieści latek, szczupła seksowna blondynka, z ...

  • Królowa lodu

    KRÓLOWA LODU - Kurwa mać - Agnieszka zaklęła głośno - kurwa jego, jebana mać. Zaskoczony, spojrzałem na piękną blondynkę, siedzącą w moim samochodzie. - Co się ...

  • Alan S. - cz. VIII

    Alan słysząc Samirę, uśmiechnął się. Był znowu na najlepszej drodze, aby ponownie zaspokoić Samirę, ale przy tym sam odczuwał niewątpliwą przyjemność w oralnych ...

  • Przygoda w Turcji cz.4

    Poprzednie części były autentyczne, ta jest stworzona na prośbę jednej z czytelniczek, dlatego jest trochę krótsza. :) Następny dzień minął mi spokojnie, jednak ...

  • Bezsenność

    Przesunąłem się po raz kolejny na niezbyt wygodnym łóżku. Willa, którą teściowie ze znajomymi wynajęli na ferie zimowe była ładnym, ustronnym miejscem, ale mi akurat ...

  • Suka 10

    Apetyt na seks i perwersje wzrastał w miarę konsumpcji. Po zbiorowym dupczeniu na osiemnastkowej imprezie, Suka zaczęła planować kolejny, bardziej zorganizowany gang bang ...

  • Sanatorium. Marta u chrześniaka cz. 19

    Złapał mnie bezceremonialnie za biust! -Jak tylko cię zobaczyłem, od razu chciałem wymiętosić twoje cycki… Robił to jak napalony gówniarz. Ściskał mocno, aż ...

  • Biblioteka Morfeusza

    Odkąd pamiętam książki były moją pasją. Już jako mała dziewczynka, uwielbiałam historie, które przedstawiała moja rodzicielka. Każdego wieczoru, po kąpieli, w ...

  • Papierkowa robota

    Leżąc na plecach i dopalając papierosa, patrzyłam jak powoli wstaje i kieruje się do łazienki. Po chwili usłyszałam szum lanej wody. Dopiłam resztkę drinka, zgasiłam ...

  • Seks z kibicami piłki nożnej

    Zawsze byłam miłośniczką piłki nożnej. Dorastałam oglądając z ojcem mecze. W wieku dwudziestu dwóch lat wyszłam za mąż za Pawła i mieszkamy w innym mieście niż moi ...