Erotyczne - str 3

  • Gloryhole cz.4

    Gdyby ktoś jeszcze kilka miesięcy temu powiedział mi, że będę sprzedawać swoje ciało, za pieniądze, w dodatku nawet nie wiedząc komu, dostałby ode mnie w pysk. Teraz ...

  • Braterstwo cz. 11

    Zaspokojeni, zasnęliśmy na pokładzie. Pamiętam, że śniłem o jakiejś afrykańskiej wiosce, w której wojownicy przechodzą rytuał bratania, dzielą się upolowaną ...

  • Wandzia - Początki

    WANDZIA CZĘŚĆ 1 - POCZĄTKI CZWARTEK Nienawidzę robić zakupów w Biedronce. Naprawdę. Nie dość, że mało w niej miejsca, palety stoją w przejściu, to w dodatku ...

  • Sekretna Miłość

    Był listopad, piątek. Wracałam piechotą z imprezy integracyjnej w banku, gdzie dostałam pracę po znajomości. Skończyłam licencjat z socjologii i poszłam na magisterkę ...

  • RealDoll. RealBlow

    Dla doktora Eryka Zawady istniały dwie kategorie naukowców. Do pierwszej zaliczał zajmujących się poznaniem badaczy, którzy sumiennie kładli fundamenty pod gmach ...

  • Joanna i niespodziewana wizyta

    Joanna i niespodziewana wizyta Było piątkowe późne popołudnie. Początek pierwszego weekendu w nowym roku. 42-letnia Joanna właśnie wróciła do domu. Otworzyła drzwi ...

  • Szybka akcja w pociągu

    Siedziałem z kumplem w pociągu. Właśnie byliśmy w trasie do Kołobrzegu, gdzie mieliśmy podjąć tego lata sezonową pracę w jednym z hoteli. Trasa była długa, a my ...

  • Wyścig autostopowy cz.2

    Gdy otworzyła oczy, w pierwszej chwili nie wiedziała co się właściwe dzieje. Ale po chwili zaczęło jej się rozjaśniać. Siedziała naga na Marku. On spał. I już ...

  • Korepetytorka 38

    Byłam idiotką. Mogłam się tego wcześniej domyślić. Dopiero kiedy to przede mną odkryła, zrozumiałam, że relacja Sylwii w stosunku do Pawła ma nie tylko matczyny ...

  • TRÓJKĄT. POWRÓT.

    "Przepraszamy Dominiku, że nie odzywaliśmy się przez tyle czasu. Powinniśmy przynajmniej podziękować za wspaniały wieczór, który sprawił, że nasz seks przeszedł ...

  • Chwilowe zapomnienie

    Kiedyś zbliżenie z drugą kobietą było dla mnie świętością. Intymną grą gestów, słów, westchnień i pożądliwych spojrzeń. Takimi które zwiastują huragan. Takimi ...

  • Terapeutka 16

    Mało brakowało. Takimi słowami najogólniej i najłagodniej można było posumować to, co się stało. Bo jak inaczej nie przeklinając skomentować sytuacje, w której ...

  • Sponsor 19

    Nie zdążyłam się obejrzeć, kiedy dostrzegłam, jak Wojtek wyskakuje zza moich pleców i rzuca się na Konrada. Zaskoczył go. Jestem pewna, że inaczej nie byłby w stanie go ...