Erotyczne - str 4

  • Opowiadania Erotyczne, a aspekty prawne.

    Z racji tego, że Rayonvert pod różnymi nickami, ponownie się zaczął udzielać pod moimi pracami i zaczął odpowiadać na moje komentarze pod randomowymi wrzutkami, pragnę ...

  • Klaps!

    Siedzące w okręgu dziewczyny pełnymi garściami czerpały z dobrodziejstw, jakie zapewniała działka Wójcików. Wdychały zapach świeżo skoszonej trawy, nieustannie ...

  • Emil Zegadłowicz "Szał"

    Gdy mi nagle zarzucasz nogi na ramiona wrzącej w żyłach rozkoszy warem rozogniona – gdy ręce moje, węże oszalałe żądzą, po udach Twych i brzuchu ślepe, gniewne ...

  • Przypadek Michała cz.XXXV

    Bitewny kurz po aferze z Banasiem opadał coraz bardziej. Życie nie znosi próżni, więc w powietrzu uniosły się inne syfy. Inflacje, kryzysy, ujawniano nowe przekręty ...

  • Misti

    Muszę przyznać, że byłem bardzo podekscytowany. Już skrystalizował się mój pomysł, na który wpadłem kilka tygodni temu. Wreszcie doprowadziłem go do samego końca ...

  • Wybory, wybory, wybory...

    To taka usprawniona wersja opowiadania które już dawno napisałam. Dziś święto demokracji, więc nie mogłam sobie odmówić. Namówili mnie. Twierdzili, że jestem taka ...

  • Na pokuszenie

    Nie pasowała do tego miejsca. W białej, zwiewnej sukience wyraźnie odznaczała się od kolorowej masy. Odurzona mieszanką alkoholu, narkotyków i czegoś dziwnego powietrzu ...

  • Nasze pierwsze razy - Parapetówka - cz VI - Klara i Wiktor II

    Klara nie miała żadnych oporów. Momentalnie pozbyła się koszulki i rzuciła ją na podłogę. Jej cycki opadły swobodnie. Nie wierzyłem własnym oczom. Jakim cudem nagle ...

  • Bejbe

    „Wjechałbyś mi w dupę, przystojniaku? Ciekawe, czybym krzyczała” — nie powiedziała nigdy, przenigdy. Mimo to, panowie praktycznie od zawsze ochoczo dzielili się z nią ...

  • Z pamiętnika... Rozmowa z biznesmenem

    Roboczo Robiłam wówczas wywiad do lokalnego tygodnika, z którym współpracuję. Pozwolono mi przeprowadzić rozmowę z niebyle kim, tylko samym prezesem Midasem. Tym, o ...

  • Naturyzm cz. 2 - Sabin

    Druga wizyta na plaży była dla mnie o wiele łatwiejsza. Zgodnie z umową szukałem dziewczyn, nie było to łatwe wśród takiej ilości osób. Szczególnie że wybrały ...

  • Ostra przygoda

    Wszystko, co związane jest z seksem zawsze było dla mnie niesamowite . Sam konwencjonalny stosunek w pewnym momencie przestał mi wystarczać i szukałem jakichś głębszych ...