Miłosne - str 2

  • Życie trudne jest cz.85

    Rzucił plecak na tylne siedzenie i wyjechał z piskiem opon. Obiecał Marcie, że będzie dobrze traktował auto, ale to było silniejsze od niego. Wcisnął się chamsko na ...

  • Bezczel w mundurze cz. 12

    Cześć Na wstępie tylko króciutko: przepraszam, że tak długo nic nie dodawałam. Oraz za (bodajże dwukrotne) "będzie jutro”, którego nie ...

  • Tylko za Tobą cz.24

    Kiedy zobaczyłem to znajome etui uwierzyłem, że moje pierwsze przeczucie było prawidłowe. – Tobi jesteś wspaniały – pomyślałem spoglądając na dyszącego psa. Całe ...

  • Życie trudne jest cz.86

    – Poznałem żonę mojego przełożonego. Bardzo miła kobieta, która zaproponowała mi drinka. Nie mogłem jej odmówić szczególnie, że jej opinia na temat prezesa była ...

  • Życie to ciągły trening cz.83

    – Mieliśmy się spotkać przy aucie. Pamiętasz? Olek potwierdził skinieniem głowy. – Gdzie poszedłeś? – Chciałem porozmawiać z wojownikami. Pogratulować Andrzejowi ...

  • Tylko za Tobą cz.48

    Obudziłem się z bardzo uciążliwym bólem głowy. Mój organizm nie cierpiał wina, nawet w małych ilościach. Nawet te dwa kieliszki zrobiły w moim ciele spustoszenie ...

  • Tylko za Tobą cz.11

    Swoje zadania wykonaliśmy o czasie i zdążyliśmy wrócić nawet przed wyjściem kierownika. Uznałem, że wypada porozmawiać z nim w cztery oczy i wyjaśnić dokładniej ...

  • Tylko za Tobą cz.1

    – Wiedziałem, że tak będzie. Zerknąłem ponownie na ostatnią wiadomość w smartfonie. „Koniec z nami. Ty wybrałeś” Dwa zdania zamknęły kolejny etap mojego życia ...

  • Tylko za Tobą cz.42

    Pędziłem na parking jak opętany nie zważając na to, że Ola miała szpilki na nogach. Nie zatrzymała mnie ani razu, więc musiała nadążać. Byłem z przodu, więc ...

  • Tylko za Tobą cz.25

    Przez kilka minut absolutnej ciszy czytaliśmy razem całą korespondencję między Agą i Julią. Powiedzieć, że relacje między siostrami były kiepskie to jak nic nie ...

  • To na Ciebie czekałem cz.30

    Pierwsze uczucie jakie na nią spłynęło to radość. Radość, że go widzi i towarzyszące temu szalejące serce. Niestety perfekcyjnie zamaskowała tą radość. Następnie ...

  • Tylko za Tobą cz.47

    Kilka minut po osiemnastej po emocjonującej partyjce gry w Eurobiznes nadszedł czas na tort. Kremowe ciasto toffee posypane płatkami z czekolady wyglądało wyśmienicie ...

  • Życie trudne jest cz.65

    Kiedy budzik wybił szóstą z trudem otworzył powieki i ciężko mu było wyjść z ciepłego łóżka. Poranne promienie słońca tak wspaniale rozświetlały gładką ...

  • To na Ciebie czekałem cz.44

    Dwa tygodnie później. Dla Michała ta wiadomość była najgorszą rzeczą jaką usłyszał w życiu. Nic, nigdy wcześniej nie zraniło go tak bardzo, jak te kilka słów ...