Fantasy - str 93

  • "Loki"-Rozdział trzynasty

    Asgardczyk obudził się z wielkim bólem głowy, rozejrzał się obolały po otoczeniu. Wszędzie pozna te złota ściany i dźwięki dzwoniących mieczy za oknem, był w swojej ...

  • Opowieści z Caldarii 2 cz10.

    Z uczuciem grozy w mężnym, aczkolwiek ostatnio mocno podłamanym sercu, Mia wpatrywała się w fioletowe łuski, odbijające ostre promienie Słońca, w śnieżnobiałe pazury i ...

  • Mundo Misterioso cz.4

    … Byłam przerażona. Po chwili się odsunął delikatnie przekręcił szyję w lewo, potem w prawo, jego usta były we krwi, tak samo jak zęby. Po chwili otworzył oczy i ...

  • Strażnicy cienia II część 47

    Zatrzymali się na wzgórzu. Veronika patrzyła na wieś otoczoną palisadą. Sprawiała wrażenie opuszczonej. Z daleka nie widać było strażników ani żadnych śladów walki ...

  • Strażnicy cienia IV część 8

    Veronikę obudziło pukanie do drzwi. – Kto tam? – zapytała. – Ulrych. Zbieramy się. Śniadanie jest na stole. Jak chcesz, to ci przyniosę. – Jakbyś mógł, byłoby ...

  • Strażnicy cienia II część 29

    Po chwili narzeczeni wyszli na zewnątrz. Jose właśnie opuścił świątynię i zmierzał w ich stronę. – To jakiś urok – poinformował ich, gdy tylko się spotkali. – ...

  • Mroczny Cień-Rozdział 7

    Cesarska Akademia mieści ponad siedem tysięcy uczniów i zajmuje ogromny teren. Na całe szczęście dla stolicy grupa największych magów umiejscowiła ją w innym wymiarze ...

  • Mundo Misterioso cz.1

    Postanowiłam już dać wam pierwszą część ale wiedzcie jedno, nie będę dodawała często bo jeszcze jest opowiadanie o Federico więc no :D To tak żebyście wiedzieli a ...

  • Mundo Misterioso cz. 22

    Obudziły mnie promienie słońca wpadające przez okno. Otworzyłam oczy, byłam wtulona w nagi tors Diega. Oboje byliśmy przykryci kołdrą i oboje w dalszym ciągu nadzy. Gdy ...

  • Strażnicy cienia IV część 9

    – To nie jest zajęcie dla kobiety – powiedział Viktor. – Tak samo dobre jak dla mężczyzny. Nie biegam z toporem dwuręcznym i nie tłukę się z bandami orków. – Masz ...

  • Wieczność - trzynasty rozdział

    Na prośbę jednego z moich czytelników powracam z owym opowiadaniem ;) Mam nadzieję, że część choć trochę się spodoba ;) - Czy tobie kompletnie już mózg przegnił? – ...

  • Kate Daniels "Magia Zaskakuje" rozdział 8

    - Owszem, jestem bardzo pewny swojej żony, bo doskonale wiem, jak bardzo cię nienawidzi — odparł spokojnie Curran, zakładając ramiona na piersi. - A teraz opuść mój ...

  • Ostatni z planety Carammi cz 7

    Nad ranem obudziło mnie pianie koguta, zerwałem się co rusz, przemywając twarz wodą, znajdującą się w glinianej misie. Za oknem usłyszałem poruszenie, grupa mężczyzn ...

  • Wieczność - dwudziesty rozdział

    - Jak na moje gusta jest tutaj cokolwiek za cicho – mruknął Christian, rozglądając się niepewnie. – Czemu nie słychać żadnych ptaków? - „Może uciekły…” – ...