Fantasy - str 40

  • Mroczny Świat Nieludzi cz 8.

    - Co ty robisz, pani? – jęknął zaskoczony. - Zamierzam iść się ubrać. Sam powiedziałeś, że masz mnie cały czas obserwować, więc nie powinno to być dla ciebie ...

  • Czarna Krew cz.6

    Elaine uniosła ciężkie powieki, nie bardzo rozumiejąc, co właściwie się stało i dlaczego znajduje się na posadzce wewnętrznego patio... - Wasza miłość! Nic ci nie ...

  • Fremione r.IX

    - Co?! - wykrzyknęli oboje z rudzielcem. - Zostaną państwo rodzicami! Gryfonka spojrzała na swojego chłopaka, który w owej chwili wyglądał, jakby dostał Drędwotą. - Jak ...

  • Ośrodek r.6

    - Wiem... To wszystko naprawdę jest popieprzone. Przecież tamte wampiry były szalone. Nie było z nich żadnego pożytku, jedynie problemy — mruknął Scott, drapiąc się ...

  • Lodowa wojowniczka - Część III - 5

    W przybrzeżnym mule odciskały się ślady, maszerujących za skalnym przewodnikiem śmiałków. Stworki usuwały się im z drogi, w obawie przed rozdeptaniem. Nieznajomy w ciszy ...

  • Mroczny Świat Nieludzi cz 17.-ostatnia

    Armia wampirów królewskich rozłożyła się potężnym obozem u stóp górującego nad okolicą wzgórza. Mając je tuż za plecami, mieli możliwość ewentualnej ucieczki na ...

  • Meteory. Przed świtem 27

    Rozdział 37 Hamburg. Październik 2014 Majka wpadła jak burza do przedpokoju apartamentu, zajmowanego przez ochronę i natychmiast znalazła się w ramionach Oskara. Jego mina ...

  • Strażnicy cienia część 2

    Zamyśliła się na chwilę. Oferta była bardzo kusząca, ale zmuszała ją do zmiany planów. Wreszcie stwierdziła, że wykorzysta ten czas na naukę i złożyła swój podpis ...

  • Strażnicy cienia część 3

    Gert przyglądał się jej, gdy na niego spojrzała. Dostrzegał jej niepokój. - Skręć w najbliższą uliczkę i zatrzymaj się – poleciła woźnicy. – Mam tu coś do ...

  • Strażnicy cienia część 16

    Po powrocie do zajazdu Veronika spotkała się z Gertem. Była bardzo ciekawa, czy udało mu się coś ustalić. - Co ci się stało? – zapytała, dostrzegając zaczerwienienie ...

  • Druga strona mgły - Część II - 16

    Wśród panującej nocy, śmiałkowie czuli przenikliwy chłód, który również bił ze środka zamku. Wyszli ku nim strażnicy oraz potwory pilnujące wejścia. Talan razem z ...

  • Ogniste Serce. Epilog.

    Kilka tygodni później... Wyspa na Pacyfiku. Ciepły piasek przesypywał się między palcami, wiatr znad lazurowych wód oceanu muskał twarz. - Kupiłeś wszystkie moje obrazy? ...

  • Mur-Część III-Rozdział 21

    Sytuacja w wiosce powoli wracała do normy. Młodzi nadal butni, ale skorzy do poprawy, pomagali przy zniszczeniach przez nich uczynionych. Nikt już nie pamiętał sekciarza ...