Przygodowe - str 29

  • Krwawa Przyszłość cz.7

    Dedyk dla Ahrii ^, ^ ******** Biegłam przez ośnieżony las. Nie chciałam być blisko niego, ale jednak... coś mnie do niego przyciągało. Gdy upewniłam się, że za mną nie ...

  • Dom - 12

    Głośno wypuszczając z ust nagromadzone tam powietrze, wydałem dziwny rechot. Ktoś mógłby zapytać "Czy tu umiera jakieś zwierzę?” ale nie… To tylko odgłos ...

  • JW Agat Rozdział LXV

    Na stołówce, jak się szybko okazało wrzało jak w ulu. Nikt już nie był senny, wszyscy zastanawiali się co tutaj się dzieje. Z łóżek zostali także wyrwani nauczyciele ...

  • Pijany facet

    Miałam kiedyś nie miłą przygodę wracając z pracy, którą kończyłam o 20:00 było już ciemno odprowadziłam mnie kawałek moja koleżanka z pracy a potem się ...

  • Dom - 23

    -Chłopaki właśnie pojechali zrobić pierwszą część, a my po południu zrobimy drugą - powiedział nastawiając czajnik. Potem wyjął szklankę z szafki ale nie zamknął ...

  • Dom - 92

    Przez następne kilka minut piliśmy kawę. Słuchając Doing it wrong Drake’a przypomniałem sobie niedawną rozmowę z Kamilem. Kiedy poszliśmy pobiegać, ja zemdlałem ...

  • Zakon - część 1

    Obudziłem się kilka godzin później, leżąc w szerokim łóżku, stojącym w wysoko sklepionym pomieszczeniu. Oślepiające promienie Słońca wpadały przez częściowo ...

  • Półmrok

    Everett Ian Huggs był marzycielem. Swoimi marzeniami zbudował nieprzeciętną reputację, jaką go darzono, zyskał potężną władzę i stworzył przynoszące niezwykłe ...

  • Hogwart Dziś - Skrót Elisabeth [7]

    "Niosę to, czego potrzebujesz każdego dnia. Mogę się różnić i rzadkością cieszyć. Nie rozlewaj mnie, bądź ostrożny z nożem. Miej serce, bo nadchodzę. Czym ...

  • JW Agat Rodział XXIII

    Młoda kobieta wyglądała na wstrząśniętą. - K-kto o tym wie? - Łącznie z panią? Trzy osoby. - Znaczy, oprócz was, tak? - Nie, z nami... Chociaż, moment... Wie jeszcze ...

  • Czterolistna koniczyna

    - Czy oni muszą tak piłować te mordy bladym świtem? - pomyślałem, patrząc na zegarek. Czarne wskazówki na białym cyferblacie pokazywały bliżej nieokreślony kąt ...

  • Dom - 16

    Dzisiaj krótsze części :) Wziąłem z szafki koło lodówki szufelkę i ręką zgarnąłem resztki kieliszka. Wyrzuciłem do metalowego śmietnika pod oknem i znowu oparłem ...

  • In the darkness 02 cz.7

    Obudziłam się z niemiłym uczuciem otępienia. Pewnie mi się coś śniło, ale już zdążyłam zapomnieć co. Dotknęłam stopami zimnej podłogi i zaczęłam kierować się w ...

  • Dom - 5

    -Dzięki - wyszeptałem sam nie wiem do kogo. -Nie ma za co - usłyszałem głos Kamila. Spojrzałem, stał w drzwiach do salonu i uśmiechał się. Spojrzał w lustro i podszedł ...