Kiedyś świat wyglądał zupełnie inaczej… cz.1
Moje pierwsze opowiadanie nam nadzieje, że wam się spodoba, proszę o komentowanie wszelkich zauważonych błędów. Życzę miłego czytania :) ...
Moje pierwsze opowiadanie nam nadzieje, że wam się spodoba, proszę o komentowanie wszelkich zauważonych błędów. Życzę miłego czytania :) ...
- Ruchy żołnierzu! Szybciej! W takim tempie już z dziesięć razy oberwałbyś od snajpera!... Ruszaj tym dupskiem! – wrzeszczała Marta do jednego z kadetów, gdy ten w ...
-Kurwa… - wysyczałem przez zaciśnięte usta podpierając się prawą ręką. Usiłowałem się podnieść ale nie mogłem. Ciało wydawało się dziwnie ciężkie. Dyszałem ...
Dawid obudził się wcześnie rano i nie otwierając oczu, z przyjemnością wyczuł przytuloną do jego piersi kobietę. Jej włosy łagodnie łaskotały go w policzek ...
Kolejna część przygód Adama, mam nadzieję, że się spodoba :) Jeśli ktoś ma jakieś uwagi, to proszę je napisać w komentarzu, na pewno wezmę je pod uwagę :) Rozdział ...
Budzisz się w środku nocy. Czoło pokryte jest zimnym potem. Ocierasz je wierzchem dłoni. Przyzwyczajasz oczy do panujących ciemności. Odrzucasz kołdrę na bok i ostrożnie ...
-Lubię takie poranki - powiedział Kamil - Taki relaks przed pracą. -Każdego dnia robisz coś podejrzanego? - spojrzałem na kumpla. - Nie ale jak już to lubię sobie tak z ...
Coś z nie miłosnego repertuaru ;) __________________________________________________________________________________ Małe miasteczko położone nad zatoką Hudsona, opiewało w ...
Kamil ucichł, mój oddech też więc położyłem ręce na kierownicy lekko przygryzając wargę i powtarzając " Nic mi się nie stanie” Kiwałem głową chcąc aby te ...
Rozdział troche wcześniej. Enjoy :) Jadąc zdziwiłem się że wczoraj nie chciała spędzać ze mną czasu a dzisiaj Magda zadzwoniła z propozycją spotkania. Na tą myśl na ...
Obudził go warkot silnika. Stanął przy oknie i zobaczył obrazek, który kiedyś cieszył jego oko a teraz przywoływał tylko odległe wspomnienia. Kinga z Martą śmiały ...
Dotyk dźwięku Pewnego poranka Luna pobudziła się wcześnie niż zwykle. Zazwyczaj gdy dzwonił budzik ona wyłączała go natychmiastowo przez co często spóźniała się do ...
Obudziłam się z nie przyjemnym posmakiem w ustach. Pocierając oczy wierzchem prawej dłoni sięgnęłam po szklankę z wodą stojącą na szafce nocnej. Gdy dziwny posmak ...
Uwielbiał brać lodowaty prysznic, który pobudzał jego mózg do jeszcze bardziej intensywnego myślenia. Nigdy się nie przeziębił z tego powodu, a zamiast tego miał głowę ...