Przygodowe - str 33

  • Wszystko za szczęście

    Na pewno masz w życiu taką osobę, której pragniesz dać wszystko. Tą najważniejszą, za którą możesz oddać życie. Za której szczęście możesz nawet zginąć. Poranek ...

  • Dom - 56

    - Jak masz na imię chłopcze? - zapytała dalej licząc pieniądze. -Dominik - powiedziałem lekko się uśmiechając. Poczułem ciepło w środku. Cieszyłem się że już nie ...

  • Czystokrwista #1

    Kalici, czyli niezwykła odmiana ludzi, żyła w czasach, gdzie cały świat podzielony był na królestwa. W każdym z nich obowiązywała zasada czystości krwi. Polegała ona ...

  • Skrytobójca, cz.3

    Jest, dodałam. Mam nadzieje, że się spodoba :). *********** Obudziły mnie turbulencje, spojrzałam na miejsce w którym siedziała Natt, ale jej tam nie było. Przestraszona ...

  • Mowa wilków - Rozdział 3

    Wydawałoby się, że gorzej już byc nie może. Ale jednak okazało się, że może, gdy wujek mi oznajmił, że idę do szkoły. To dziwne, bo jeszcze wczoraj leżałam z ...

  • Domostwo w Notting Hill - cz.3

    Moja teraźniejszość nadawałaby się do programu "Dlaczego Ja" - żart zrozumie Ahrii. Dedyk dla cb :* * * * * * "If this is to end in fire Then we should all ...

  • Hogwart Dziś - Ekspres Hogwart [3]

    Jeszcze raz dokładnie sprawdził czy niczego nie zapomniał spakować. Obity brązową skórą kufer stał na środku pokoju, wypełniony jego rzeczami od dwóch dni. Za pięć ...

  • Dom - 47

    Uśmiechnąłem się do pistoletu myśląc "Fuck it” Ale potem nie wiedziałem do czego strzelać. Tu nie ma puszek. Znaczy, jest pełno napojów w lodówce ale nie ...

  • Dom - 104

    Cześć. Mam pytanie. Zacząłem pisać nowe opowiadanie. Chcielibyście żebym je tu wrzucał? O Justinie Bieberze, ostrzegam ;p I przepraszam za opóźnienie Poranek następnego ...

  • Naznaczony - Powrót do zony cz,3

    Z góry przepraszam że tak długo nie było opowiadania ale wakacje były i miałem wolny czas więc korzystałem. Następne części będę wrzucał średnio raz na tydzień ...

  • Paradise

    Poranek. 23 lipca 2012. Budzę się, otwieram oczy, podchodzę do okna i spoglądam na oświetlony słońcem trawnik, mieniące się delikatnie kropelki rosy, i ludzi goniących ...

  • Krocząca śmierć Rozdział 1 cz.6

    - Dobra wsiadamy!- powiedział Patryk do reszty towarzyszy.Podszedł do rozsuwanych drzwi samochodu i je otworzył wpuszczając ponurą kobietę.Podczas gdy wsiadała do samochodu ...

  • Przygody czwórki przyjaciół. Rozdział 8.

    W poniedziałek, jak to zwykle lekcje zaczynały się od eliksirów. Gdy przyjaciele zjedli śniadanie, poszli na lekcje eliksirów. Gdy profesor Snape, zadał jakie kolwiek ...