Przygodowe - str 36

  • Przeklęty: Brann. Część 1, rozdział 2

    Brann patrzył na skąpaną w promieniach księżyca kobiecą twarz, na jasne włosy, które rozsypały się po upadku i smukłe ciało w męskim stroju. Jeśli instynkt go nie ...

  • Dom - 33

    Biłem się z nim wiele razy. Teraz wyobrażałem sobie że ten gość to tak naprawdę on. Waliliśmy tak z całych sił. Każdy czasem sapał, ja po pewnym czasie nie miałem ...

  • Dom - 99

    Kamil świecił na jego twarz, ten nie reagował. - Nieprzytomny – powiedział Grzesiek zbliżając się – Pójde po wode to się go obudzi. - Myślałem że Gringo to zrobi ...

  • JW Agat Rozdział VI

    Wrócił po kilku minutach z dwoma dużymi plikami teczek. Natychmiast zabrała się za szukanie tej, o którą jej najbardziej w tej chwili chodziło. Znalazła ją w drugiej ...

  • JW Agat Rodział XIV

    Chłopak zaczynał dla niej znaczyć coś więcej, lecz sama jeszcze nie potrafiła zdefiniować, co dokładnie. Nie mogła zaprzeczyć, że jej się podobał i ją do niego ...

  • Dom - 100

    Wypuszczałem dym, słysząc echo z budynku. Krzyki, kopnięcia, czasem brzdęk kiedy łom upadał na beton. Mrużyłem oczy, chcąc powstrzymać łzy które nie wiem dlaczego ...

  • Mowa wilków - Rozdział 2

    Wokół była ciemnośc. Widziałam tylko te głębokie pełne nienawiści oczy. Były tak bardzo hipnotyzujące. Chciałam od nich uciekac, ale one sprawiały, że tylko stałam ...

  • Dom - 27

    Dzisiaj też krótko. Sory ale po sylwestrowym kuligu coś mnie rozkłada :( Stałem przy windzie. Kiedy Kamil nacisnął przycisk do otwierania drzwi zapytałem: -Co on zrobił? ...

  • Wojna Zombi cz11 Na granicy śmierci

    Powoli ruszył szybem wentylacyjnym przed siebie. Niestety nie zobaczył wcześniej na plany i teraz się zgubił. Była to prawdziwa platanina która przypominała wielki ...

  • Opowieść inna, niż inne - rozdział 29

    *+18* Jęknęłam, gdy Konrad zaczął się poruszać jeszcze szybciej. - Dobrze ci? - zapytał, całując moje nagie piersi. - Mmm, nie przestawaj, proszę! Wedle rozkazu — ...

  • Życie trudne jest cz.81

    Wszedł do środka po cichu zamykając za sobą drzwi. Rozejrzał się i nie dostrzegł żadnych zmian od momentu wyprowadzki. Zupełnie jakby to mieszkanie czekało na niego jak ...

  • Krocząca śmierć Rozdział 1 cz.9

    - Nie, nie tędy droga!Spróbujmy przekonać matkę żeby poszła z nami a córkę zostawimy- powiedział Patryk. - Jak chcesz szefie.-odpowiedział ziomeczek. Patryk dopiero ...

  • Zew Krwi cz.12

    Nie mogę zrozumieć jak wy to możecie czytać, ale OK. Proszę 12 :D Dość! Obudziałam się wczesnym rankiem. Przy następnej misji ucieknę. Nie mam tu co do roboty ...