Przygodowe - str 39

  • Dead Echo. 7

    Ćmienie w głowie nie dawało mi spokoju. Leżałem na czymś twardym i zimnym. Powoli otworzyłem oczy. I od razu tego pożałowałem. Okropny ból przeszył moją czaszkę ...

  • Dom - 71

    Wokół było już ciemno. Wcale nie miałem ochoty jechać w trasę, chciałem znaleźć się już w domku, przed telewizorem z kanapką i herbatą nie martwiąc się o jutro ...

  • In the darkness 01 cz.3

    Przepraszam, że taki krótki, ale pisałam na szybko, bo dawno nic nie dodawałam na mojego bloga. Proszę, skomentujcie, umieram z niecierpliwości o wasze zdanie. Przyszłość ...

  • Zakon - część 2

    - Chodź - nieznajoma pociągnęła mnie niespodzianie w głąb kamienicy. - Czekaj! - warknąłem, wyrywając się jej z uścisku i nie chowając rapiera, docisnąłem ją do ...

  • Dom - 119

    Cześć. Wiecie... to ostatnia część. Dzięki za to że czytacie to opowiadanie, dzięki że wam się podobało :) - Jesteś zwykłym śmieciem, nie moim bratem – powiedział ...

  • Wojna Zombi cz7. Pociąg

    - Hallo nic panu nie jest?- Owen usłyszał kobiecy głos nad sobą. Otworzył powoli oczy i ujrzał młoda kobietę. - Walizka spadła panu na głowę. Powoli się poniósł i ...

  • Krocząca śmierć Rozdział 1 cz.3

    Polański opuścił broń, a tłumacz odetchnął z ulgą.Polański podszedł do ciała jednego z martwych żołnierzy USA i wyjął C4 z jego plecaka. - Czekaj tu!- krzyknął w ...

  • Dom - 86

    Z tyłu Gringo miał taras i basen, podobnie jak my. Moje buty stukały o drewno wydając niezbyt cichy odgłos. Przebiegłem niczym antylopa uciekająca przed drapieżnikiem. Ona ...

  • Przygody czwórki przyjaciół. Rozdział 7.

    W niedzielny poranek, gdy Ron się obudził, nie zastał w sypialni Harry'ego. Ubrał się i wyszedł do salonu Gryfonów. Była tam Hermiona, ale bez przyjaciółki. - Gdzie ...

  • JW Agat Rozdział X

    Bardzo proszę czytających to opowiadanie o pozostawianie komentarzy. Bo wasza aktywność jest wielka, a nikt nic nie pisze czy mu się podoba, czy nie. Jego pocałunek nie był ...

  • Rozdział 3 "Zwiadowcy" nasza wersja

    Halt poszedł do barona Aralda. Musiał mu powiedzieć że zabiera dziewczynki do domu. Alison popatrzyła na Niale z zatroskaniem. -Nie przejmuj się, nic mu nie zrobiłaś ...

  • Otwieram oczy

    Otwieram oczy. Godzina 7 rano. Mrugam z nadzieją, że się obudzę, że to co postrzegam za rzeczywistość jest snem. Mrugam kilkakrotnie. W końcu wstaje i zaczynam kolejny ...

  • Dziennik ocalałego z apokalipsy cz.6

    Niedziela Jestem naprawde zaintrygowany Rafałem. Gdy tylko wstaliśmy, i zjedliśmy coś(oczywiście poczęstowaliśmy go), on zaczął mówić do nas, jak do jakichś wójków ...

  • Życie trudne jest cz.53

    Przegadali całą noc i tylko on musiał wstać do pracy, z czego nie był zbytnio zadowolony. Jego głowa była ciężka a oczy zamykały się na dłużej przy każdym ...