Przygodowe - str 27

  • Życie trudne jest cz. 29

    Pomimo południa mróz nie odpuszczał. Grupa przyjaciół trzęsła się z zimna w oczekiwaniu na ceremonię pogrzebową. Każde z nich na swój sposób dogrzewało swe ciało ...

  • Życie to ciągły trening cz.4

    Zasnął dopiero nad ranem, ale usatysfakcjonowany swoim działaniem poprzedniego wieczoru i do połowy nocy. Na śniadanie do jajecznicy na bekonie dołożył mocną kawę ...

  • In the darkness 02 cz.10

    Tej nocy nic mi się nie śniło, zaś rano w ogóle nie chciałam wstawać z łóżka. Poczułam rękę szarpiącą mnie za ramię. Niechętnie otworzyłam oczy i spojrzałam ...

  • Dom - 35

    Na dzisiaj koniec :) Staliśmy koło jego czarnego Hummera H2. Chromowany zderzak błyszczał i nie wydawał się brudny. Przysiadłem na nim na chwilę. Opierając łokcie na ...

  • Życie, serce i rozum

    Powiedziało mi kiedyś życie: "Skarbie, tylko mnie nie zmarnuj!”. Aby nie popełnić błędu, poszłam po radę do serca, podpowiedziało: "Kochaj”. Po drodze ...

  • Dziennik ocalałego z apokalipsy. cz.5

    Sobota Szczerze, to gdyby nie ten dziennik nie wiedziałbym, który dzień tygodnia dzisiaj mamy. Dlatego muszę sobie pogratulować tak świetnego pomysłu. Ale wracając do mych ...

  • Dom - 89

    Dodaje wcześniej. Enjoy :) Siedział tam jeszcze chwilę ciągle patrząc za okno. Nieruchomymi oczami kontemplował ten widok. Nic się nie zmieniło. Podwórko dalej emanowało ...

  • Dom - 69

    Była dopiero godzina dziesiąta. Spojrzałem na zegarek niosąc do kuchni talerze po skończonym posiłku. Chłopaki zostali na tarasie i wspominali jakąś akcję sprzed kilku ...

  • Skrytobójca, cz.5

    Obudziłam się z uczuciem, że coś wbija mi się w plecy. Pomyślałam, że to nic takiego, ale poczułam, że czyjeś ramiona oplatają mnie w pasie. Obróciłam głowę i ...

  • Dom - 87

    Miała być środa, jest środa :) Miłego czytania Tej nocy księżyc na niebie świecił wyjątkowo jasno. Nie było pełni ale już do niej niedaleko. Czasem przez srebrzystą ...

  • Dom - 7

    -Spoko… - powiedziałem spokojnie i zacząłem rysować stopą kółka na ziemi. -Nudzi ci się? - zapytał Grzesiek. -Nie, co ty. -Dobra, czas na najlepszy prezent - Kamil ...

  • Igrzyska śmierci cz.3- double kill

    Dzisiejszy dzień zaczął się wręcz idealnie - najpierw wstając walnęłem głową w ścianę a następnie rozlałem pół bukłaka wody. Dziś postanowiłem przejść się w ...

  • Mój Ból cz1.

    Jest to opowiadanie, które napisałam prawie rok temu i już w całości opublikowałam na innym portalu, ( z którego całkowicie zrezygnowałam, decydując się pozostać tylko ...