JW Agat Rodział VIII
Ustalono w końcu, że obóz zostanie przedłużony o kolejny miesiąc, tak, by chłopak nie musiał wracać jeszcze do domu, a w jego ostatnim tygodniu, rodzice chłopaka ...
Ustalono w końcu, że obóz zostanie przedłużony o kolejny miesiąc, tak, by chłopak nie musiał wracać jeszcze do domu, a w jego ostatnim tygodniu, rodzice chłopaka ...
Postanowiłem spróbować wstać. Chyba na serio napaliłem się za wszystkie czasy bo było mi cholernie niedobrze. Nie wiedziałem czy zemdleje czy puszczę pawia. Nie chcąc za ...
- Jak zrobiłaś zadanie dziewiąte z chemii? – wyrwała mnie z przemyśleń moja koleżanka z klasy Betty. Nikt jej nie lubił. Ciągle śmierdziała zdechłą rybą i nosiła ...
Część pierwsza jest na moim profilu :) Od wydarzeń z poprzedniej części minęło kilka miesięcy. Dominik z Anią właśnie zaczynają wakacje i planują razem wyjechać na ...
Mam paru kumpli, jak każdy student. Również mnie nie rozumieją jednak jest jeden z nich który się wyróżnia i ma na imię Zayn.Jest średniego wzrostu brunetem z włosami ...
Nazajutrz, bardzo wczesnym rankiem zerwała się z łóżka, słysząc przeraźliwy dźwięk budzika. Wzięła szybki prysznic i ubrała się w mundur ćwiczebny. Ze względu na ...
Ostatni fragment na dzisiaj bo na kulig ide a potem na impreze. Szczęśliwość Nowego Roku :) -Ani - powiedziałem cicho spuszczając wzrok w podłogę. -Po co do niej ...
A co powiecie na nowe opowiadanie z Buckym w roli głównej? Tym razem osadzone w rzeczywistości wykreowanej przed MCU?:) Zapraszam wobec tego do czytania. Zanim jednak ...
Pierwsza rzecz jaką wymacałem to metalowa nóżka lampki nocnej. Kwadratowy klosz trzymał się na kanciastej metalowej rurce. Potem znalazłem ekran tabletu. Na szczęście ...
-Ach…, to znowu ten przeklęty budzik – pomyślał zaspany Igor. Leniwie zszedł z łóżka wziął wcześniej już naszykowane ubrania i poszedł do łazienki. Wyszedł z ...
– Ślicznie wyglądasz – ledwo wydukał z siebie, kiedy ją zobaczył. – Dziękuję. Miała na sobie czerwoną sukienkę do kolan z odkrytymi plecami, czarne szpilki i ...
Kolejna cześć :) Miłego czytania! ---***--- 05:00 Wczesnie się obudziłem, wczoraj cały dzień leżałem w łóżku. Ale dowarzystwa dotrzymali mi :Sandra, Kamil i młody ...
Rozdział 1 Nadszedł 1 września. Był to deszczowy dzień. Veronika po pożegnaniu z rodzicami i rodzeństwem, wsiadła do pociągu na peronie 9 i 3/4. Szukała wolnego miejsca ...
Przyszłość - Jakie piękne. - Powiedziałam do Luka trzymając w dłoni bransoletkę ze srebrną błyskawicą. - Urodziny masz dopiero za tydzień, ale chciałem już Ci dać ...