Przygodowe - str 22

  • Zew Krwi cz.2

    Trzymam Hase'a za rękę. Lądujemy - to najgorsze w podróżowaniu poduszkowcem; lądowanie. Lecimy nagle w dół jakbyśmy spadali, a nad nami zamyka się kopuła, która ...

  • Dom - 94

    Krótkie ale macie :) Szczęśliwego Nowego Roku :) Za drzwiami do mojego pokoju ktoś prowadził rozmowę. Jednak... lałem na to. Szukałem numeru Magdy w telefonie. Ze względu ...

  • INSTRUKTOR - Rozdział 1

    Rozdział 1 - WYPADEK "Co ja miałam jeszcze kupić?” – myślała Ania. – Kaja, cukier czy sól, co mama mówiła? – spytała. Młodsza siostra Ani, ośmioletnia ...

  • Kariera Piłkarza

    Wiele książek jest o czarodziejach, innych światach czy o jakichś potworkach. Ale ta książka jest o czymś innym-o piłce. Działo się to w 2012 roku w Warszawie a ...

  • Po drugiej stronie piekła - rozdział 3

    Moglibyście komentować, bo nie wiem, czy opłaca mi się czytać opowiadanie jeśli wam się nie podoba. Ten rozdział jest próbny, jeśli wam się nie będzie podobała ...

  • Nekromanta - rozdział I (fragment)

    Karczma "Waleczny Prosiak” była jednym z najbardziej obleganych miejsc, jeśli mieszkańcom Taci’Nubily brakowało akurat rozrywki. Zapewniała nie tylko to, co inne ...

  • Dom - 19

    # Biały zegarek na różowej ścianie pokazywał godzinę 9:38. Jego cykanie było jedynym słyszalnym dźwiękiem. Ona jeszcze spała. Otulona kołdrą odpoczywała na swojej ...

  • Medalion

    {prolog} Była ciemna i głucha noc. Księżyc wyszedł zza chmur oświetlając polanę. Pełnia. Z oddali dochodziło wycie wilków. Gdzieś na pobliskim drzewie zahuczała sowa ...

  • Igrzyska śmierci cz.6 - uzupełnienie zapasów

    Obudziłem się rano ale jak dotąd nie słyszałem żadnych wystrzałów. Podniosłem się bardzo głodny. Musiałem szybko znaleźć jedzenie, jeśli chciałem przeżyć ...

  • In the darkness 01 cz.11

    Callum namiętnie całował moją szyję nie zauważając, że cała zesztywniałam. Nie wiedział co się właśnie stało. Dopiero mój przerażony głos przywrócił go do ...

  • Zakochałam się w nim - rozdział 27 ostatni

    - Rozumiem… Więc urodziłaś, tak? - Tak. Nie był to łatwy poród, bo męczyłam się kilka godzin, ale Jake dzielnie mnie wspierał, a jego rodzice kibicowali mi na ...

  • Domostwo w Notting Hill - cz.4

    To zdjęcie jest genialne *, * * * * * * "So close no matter how far Couldn't be much more from the heart Forever trusting who we are No, nothing else matters" ...

  • Wojna Zombi cz10 Laboratorium

    Rozejrzal się po pokoju. Według planu żeby dojść do laboratorium, najpierw było trzeba dojść do pomieszczeń badawczych a później przez łącznik do laboratorium ...

  • Magiczne kłamstwa 2

    I znowu zapadła niezręczna cisza, która trwała tak przez 10 minut. Wyczekiwałam aż przystojny chłopak, z którym będę chodzić do tej samej szkoły, a nawet do tej samej ...