Przygodowe - str 20

  • Życie idealisty cz.1

    Jestem Andy, mieszkam w Chicago. Jestem 19 letnim studentem pozornie nie wyróżniającym się od innych ludzi. Jest poniedziałek siódma rano, wstaję z uśmiechem, podchodzę ...

  • Droga wojownika cz.4

    Fioletowy ninja nie panował już nad sobą. Człowiek który krył się pod maską był dobry, ale opanowała go mroczna moc. Więź między strojem a człowiekiem przestawała ...

  • Wojna Zombi cz 21 Ocalenie

    Sytuacja wktórej był Owen powoli stawała się dramatyczna. Ucieczka przez jezioro nie wchodziła w grę, bo był zbyt zmęczony. Nie miał żadnych szans żeby dopłynąć na ...

  • In the darkness 02 cz.3

    Przed kolacją udałam się jeszcze pod prysznic. Gdy gorąca woda lała się strumieniem po moim ciele zauważyłam pewne zmiany na nim zachodzące. Skóra stała się ...

  • Dramione - niechciany obrońca rozdział 3

    Z przyjemnością dostrzegł, że na twarzy jego ukochanej wykwita uroczy rumieniec. - Ale nie chcu ja cię do niczego zmuszać. Sama mi powiesz, kiedy będziesz gotowa, dobrzu? ...

  • Wojna zombi cz5. Ocalenie

    Po seri eksplozji nastąpiła cisza. Dla Owena to wyczekiwanie było najgorsze. Chciał odczekać kilka minut i dopiero wtedy ruszyć. Jedną ręką chwycił Megan a w drugiej ...

  • In the darkness 02 cz.4

    Do moich urodzin zostało zaledwie pięć dni. Ostatnio nie wypuszczano mnie z pokoju, z niewiadomego dla mnie powodu. Wszystkie lekcje odbywały się w mojej sypialni, która ...

  • Dziennik epidemii zombie cz.3

    Przepraszam, że dzisiaj tak krótko, jutro postaram się wam to wynagrodzić jakimś dłuższym opowiadaniem. Mogę was zapewnić, że trochę się będzie działo. Dzień 3 ...

  • Kosmiczne Wojny cz 1

    Dawno dawno temu w odległej galaktyce... Unia galaktyczna od 5 lat prowadzi wyczerpująca wojnę z Federacją GA. Żadna że stron do tej pory nie potrafiła zdobyć przewagi ...

  • Krwawa Przyszłość cz.6

    Siedziałam w mojej sypialni. Od ponad 30 minut ludzie dobijali się do moich drzwi. Siedzę już w sypialni od dwóch dni. Jestem słaba, wiem. Ale chociaż chciał zrobić ...

  • In the darkness 02 cz.1

    Przeszłość Gabriela zamknęła właśnie ostatnią księgę ze swojego ogromnego stosu, gdy usłyszała trzaśnięcie drzwiami. To tylko przeciąg - pomyślała i wróciła do ...

  • JW Agat Rozdział LXXIII - epilog

    Dawid spojrzał z bólem w sercu na opuszczaną do dziury w ziemi białą trumnę okrytą polską flagą. Tyle zawdzięczał tej osobie, a teraz jej już nie ma i nie będzie ...

  • Skrytobójca

    Dlaczego ludzie zabijają? Nie wiem. Dlaczego niektórzy żywią się strachem i cierpieniem ich ofiar? Nie wiem. Na ile rożnych sposobów można zabić? To akurat wiem. Dlaczego ...