Przygodowe - str 18

  • Dom - 52

    - Cześć dzieciaku - poczułem na ramieniu czyjąś dłoń i usłyszałem głos Kamil. Zakradł się tak cicho że nawet nie wiedziałem że nie jestem sam ze swoimi myślami ...

  • Krwawa Przyszłość cz.5

    Nie stać mnie żeby tobie odpisywać na esemesy Hybrajan -, -""" ***************** Słońce dopiero co wstało - świt. Pierwsze promienie padały na moją ...

  • Dead Echo. 5

    Obudziłem się po kilku godzinach. Podniosłem się z łóżka. Dręczyło mnie uczucie, że o czymś zapomniałem. Wzruszyłem ramionami i wyszedłem. Trishka siedziała na ...

  • Igrzyska śmierci cz.1- start!

    Postanowiłem opisać serię głodowych igrzysk od samego początku czyli od pierwszych do 75 igrzysk. *** -1 głodowe igrzyska uważam za otwarte!!!- w głowie dźwięczał mi ...

  • Ostatnia cywilizacja cz.2

    Po paru miesiącach w Albur zaczęła się "wojna" kto ma zostać królem po śmierci Azuma. Kandydaci często lubili pozbywać się innych. Jak wiadomo najlepszymi ...

  • In the darkness 02 cz.8

    - Powiedz mi kim ona była! Ojciec zmierzył mnie zimnym spojrzeniem. - Dobrze powiedziane... - Mruknął pod nosem. - Była. Kolejne wyzwisko skierowane pod jego adresem zamarło ...

  • Życie trudne jest cz.47

    Z jednej strony telefon z MSZ był dla niego jedną z najlepszych informacji ostatnich dni, z drugiej nie wiedział, czego się spodziewać. W końcu tyle czasu nie widział ...

  • Dom- 64

    ObudIłem się o 9:20. Wczesnie biorąc pod uwage o ktorej wróciliśmy do domu. Leżàc na brzuchu dotknąłem policzka który zdążył nieźle spuchnąć przez noc ...

  • In the darkness 01 cz.5

    Wreszcie dodam trochę akcji. Osoby w opowiadaniu wydadzą wam się niedorzecznie głupie. Miłego czytania ;) Zobaczyłam oślepiający błysk po drugiej stronie miasta. Część ...

  • Girl or boy

    If i were a boy, u would be my queen If i were a boy, i would give u everything If i were a boy, u wold fall in love with me But now i'm a girl. It means, im just not me ...

  • Rebelia, cz.2

    Obudziłam się w szarym, zimnym, wilgotnym i pachnącym stęchlizną pomieszczeniu. Leżałam na twardej pryczy przyczepionej do ściany. Rozejrzałam się i zauważyłam małe ...

  • Dramione - niechciany obrońca rozdział 4

    - Wynoście się stąd! - widmo kobiety zatrzymało się nieopodal nich ze strasznym wyrazem twarzy. - Nie jesteście tu mile widziani! Wynocha!!! - Poczekaj, pani - odezwała ...

  • Dom - 6

    Odwróciłem się, oparłem ramionami o drewnianą poręcz oplatającą cały pomost i patrzyłem na dwa drzewa które rosły przy wejściu na mostek. Słońce oświetlało listki ...