Przygodowe - str 17

  • Skrytobójca, cz.7

    Ostatnie co pamiętam, to to, że upadłam, a później wisiałam w ciemności. Moje serce pracowało, ale niezauważalnie, nie oddychałam, ale żyłam. Nie wiedziałam co się ...

  • Dziennik epidemii zombie cz.6

    Dzień 6 W nocy nie spałem za dobrze, po trochu z powodu zebranego pod szkołą tłumu zombie, a w większości przez wczorajsze tragiczne wieści. Na przemian budziłem się i ...

  • Droga wojownika cz.6

    Tego dnia cały zakon się martwił o swoich wojowników, którzy będą walczyć w półfinałach turnieju. Jonatan musiał walczyć z Ju - mistrzem kung fu, który jako jeden z ...

  • In the darkness 01 cz.1

    To jest moje pierwsze opowiadanie na tej stronie i mam nadzieję, że się spodoba, choć lepiej nie będę prosić o tak wiele. Przez przypadek napisałyśmy z koleżanką ...

  • Dramione - niechciany obrońca rozdział 6

    Do wszystkich niepełnoletnich Rozdział zawiera WYŁĄCZNIE scenę seksu, więc proszę o pominięcie rozdziału, a jeśli i tak zdecydujecie się to czytać, to wyłącznie na ...

  • Dramione - niechciany obrońca rozdział 9

    - Viktor? A co ty tutaj robisz? - zdziwiła się Molly Weasley, nakrywając do stołu w niewielkiej kuchni, kiedy wszedł do niej Krum. - Ja przyszedł się spytać, czy wy coś ...

  • Droga wojownika cz.2

    Jonatan obudził się i nie wiedział co się dzieje. Był u dziadka w domu. Dziadek podszedł do niego. -Jak się czujesz ? - zapytał -Lepiej. Która godzina ? - spytał Jonatan ...

  • Dzienniczek pacjentki cz. 1

    Do zakładu Psychiatrycznego w Tenneese trafiłam pierwszy raz w wieku 13. lat. Właściwie to rodzice mnie tam wysłali. Tamtą wizytę pamiętam, jak przez mgłę. Pamiętam ...

  • Dom - 8

    Kostka była trochę nierówno położona. Samochód trząsł się. Na szczęście był niski więc gałęzie nie mogły go porysować. Jechałem 40 na godzinę, tak dla relaksu i ...

  • Noc Łowcy Smoków cz.3

    Aithne przeleżała w swoim łóżku całą noc, nie mogąc zasnąć. Jej młodszy brat, Eoin bał się do niej zbliżyć. Dziewczyna rozmyślała przez ten czas jak może ...

  • Droga wojownika cz.5

    Następnego dnia Jonatan dalej trenował z Maxem. Radził już sobie o wiele lepiej. Kontrolował swoje zachowanie. Następna walka miała być już ćwierćfinałowa ! Znowu ...

  • Elfka - Rozdział 1- Nowa przyjaciółka

    Amy weszła do swojego pokoju i odrazu przywitała się z Azoter'em. -Przed nami kolejna przygoda. Tygrys odrazu wstał i już był gotowy do wyjścia ale Elfka go ...

  • Nowy - Uniwersum Metro 2033

    Zbliżała się godzina wyjścia na powierzchnię. Siwy siedział niedaleko grodzi hermetycznej i czekał na przywódcę grupy. Wpatrywał się w popękany, niegdyś biały strop ...

  • JW Agat Rozdział II

    Przez chwilę w gabinecie panowała cisza, przerywana jedynie brzęczeniem muchy na szybie. Około pół godziny później, dowódca jednostki siedział oniemiały w swoim wysokim ...