Z opowieści starego elfa. Zakończenie i epilog.
Nie wiadomo co działo się z młodym elfem podczas szkolenia. Jedni mówili, że polował na nieumarłych przeszukując katakumby, inni, że w lesie zwariował do reszty i ...
Nie wiadomo co działo się z młodym elfem podczas szkolenia. Jedni mówili, że polował na nieumarłych przeszukując katakumby, inni, że w lesie zwariował do reszty i ...
Ania ma 15 lat jak każda normalna nastolatka chodzi do gimnazjum. Nie pali papierosów, rzadko piję, uczy się hmm. jak to ona twierdzi w miarę jej możliwości. Kaśka to ...
Noc była dziś wyjątkowo mroźna. Śnieg się nie pojawił, ale wiatr dął z całą swoją siłą, znacznie chyląc pobliskie drzewa ku ziemi. Księżyc świecił w pełni ...
Uważałem to za zwykłe spotkanie, ze znajomą z przed lat, mała czarna, kilka uśmiechów oraz tekst w stylu "wow zmieniłaś się" miał jedynie zapieczętować los ...
- Weźmiemy ją ze sobą- odpowiedział Patryk. - W porządku ty tu rządzisz – odpowiedział mu Miłosz i ruszył do pokoju, w którym była Alicja.Patryk ruszył po schodach ...
Mocno wymiętoszony i obolały Gryfon podniósł się wreszcie z podłogi i spojrzał spode łba na rywala, a następnie na byłą partnerkę. - Powinnaś mnie za niego ...
Sen-wspomnienie CD Kazali mi opisać drogę do portalu. Chcieli zobaczyć na czym polega jego ''magia''. Zostałam przeniesiona do niewielkiej kwatery ...
Rozdział 1 Słysze cichy szum morza. Widzę jak fale mkną szybko w strone brzegu. Czuje delikatny i za razem ciepły dotyk wiatru na moim ciele. Wiatr otula mnie niczym ciemny ...
Nazywam się Diana, mam 15 lat. Mieszkam wraz z moją starszą siostrą o 7 lat Leną, w małym domku obok lasu. Jak wskazuje tytuł widzę duchy zmarłych ludzi.. Nie wiedziałam ...
Dobra humor mi się już popsuł, ale z mojego politowania macie kolejną część :P *** "And that's why I smile It's been a while, since every day and everything ...
Owen podszedł do Harrisa i wycelowal w jego głowę. - Powiedz mu że wszystko jest ok ! - Nie uda ci się wydostać z osady, lepiej poddaj się odrazu - odpowiedział Harris ...
Dom do którego doszliśmy po kilku minutach szybkiego marszu wybudowany był w głębi lasu. Cały był zrobiony z kamieni. Wyglądał jak mały zameczek. Dwie wieżyczki ...
W Hogwarcie zapanował chaos, gdy spadł pierwszy śnieg. Ale również dlatego, że zbliżały się egzaminy, jak to zawsze na początku grudnia. - Kiedy mamy te egzaminy w ...
Wykorzystując chwilowe zamieszanie, jakie wytworzył wiwatujący tłum na cześć zwycięzcy pojedynku, Jake wziął swego syna na stronę. Lo'ak przeczuwał kłopoty, więc ...