Przygodowe - str 13

  • Child Of Fate cz. 7

    I o to kolejna część, jednak udało mi się coś napisać przed egzaminami. Końcówka mogła mi z lekka nie wyjść i z góry za to przepraszam, ale niezbyt wiele czytam ...

  • Dziennik epidemii zombie cz.17

    Tak więc chwilowo wena powróciła, choć na jak długo nie wiem. Z góry mówię, nie wiem kiedy będzie następna część, wszystko zależy od czasu i pomysłow. Miłego ...

  • Rebelia

    proszę o opinie, chce wysłać to opowiadanie na konkurs, ale nie wiem czy się opłaca. Jak myślicie? ************* Daleka przyszłość, jest rok 3001. Podczas kilku wieków ...

  • Sek(s)rety Pandory (część 1)

    ***W roku 2172, ludzie uświadomili sobie, że Ziemia skazana jest na zagładę. Gnębiły ją susze oraz braki surowców naturalnych, dzięki którym mogła rozwijać się nasza ...

  • Narzeczony dla Księżniczki - rozdział 6

    Mówiło się, że Harold IV przez kronikarzy i dziennikarzy już nazywany jest Dobrym. Harold IV Dobry. Tak o nim mówiono i pisano. Aleksandra nie mogła się z tym kłócić ...

  • Droga wojownika cz.1

    13.10.1974 tego dnia z areny Noxus odchodzi wybitny wojownik z rodu ninja - czarny ninja. Mistrz areny. 25.04.2017 18-letni Jonatan był w collage. Jonatan był wysokim brunetem ...

  • Podzielony Świat

    Jest rok 2500. Świat podzielił się na dwie połowy. Jedną rządzą normalni ludzie, a drugą przejęli separatyści. Nazywam się Will i jestem żołnierzem AS - Armi ...

  • Martwa sfera cz. I

    Anioł Śmierci zstąpił z czarnych chmur i zatrzymał się centymetr nad ziemią. Jego lśniące w deszczu skrzydła hipnotyzowały, a kruczoczarne pióra unosiły się w rytm ...

  • Dziennik ocalałego z apokalipsy. cz.2

    Wtorek Nie przespałem nocy, cały czas myśląc o tym co się stało. Przy okazji napisałem wszystko co się wczoraj stało. Po wstaniu udałem się do kuchni, i zrobiłem sobie ...

  • Dom - 68

    Na stoliku nocnym leżał laptop. Patrzyłem na niego myśląc czy dałbym radę jakoś skontaktować się z Anią. Ale przypomniałem sobie co mówił Kamil. Że tu będzie mi ...

  • Droga wojownika cz.3

    Jonatan tej nocy nie spał spokojnie. Męczyły go koszmary. Śniło mu się jak fioletowy ninja zabija Laurę. Rano obudził się z krzykiem. Zrozumiał że powoli zaczyna coś ...

  • Życie trudne jest cz. 4

    Ten wieczór miał być dla niego kolejną szansą na zmianę w życiu uczuciowym. Z zewnątrz mógł wyglądać na samotnika, ale w głębi siebie odczuwał brak drugiej osoby w ...

  • Dramione - niechciany obrońca rozdział 7

    Byli tak podekscytowani, że prawdę powiedziawszy zapomnieli o jakimkolwiek zabezpieczeniu się, a pomimo magii na drugi dzień, kiedy Hermiona zdała sobie z tego sprawę, było ...