Przygodowe - str 12

  • Życie trudne jest cz.100- Nadszedł nasz czas.

    Każdego dnia zjawiał się osobiście na placu budowy, aby tylko zaspokoić swoje zmysły. Przechadzał się po placu, rozmawiał z kierownikami poszczególnych etapów robót i ...

  • Przygody czwórki przyjaciół. Rozdział 13.

    W następne dni w szkole mówiono tylko o śmierci Crouch'a i Veronice, wspominano też o Harrym, Ronie i Hermionie. Gdy Veronika szła korytarzami, wszyscy na nią patrzyli i ...

  • Domostwo w Notting Hill - cz.1

    Boże *, * mam strasznie dobry humor i, i, i... ta część jest dla wszystkich. Jestem mega szczęśliwa i ja po prostu kocham dziś wszystkich i wgl *, * kocham Was bardzo i ...

  • Wojna zombi cz 20 Ostatnia walka

    Owen stał nieruchomo i patrzył na mutanta. Po chwili kolejne dwa pojawiły się z ciemności. Na ucieczkę nie było szans, a walka... no cóż i tak zginie. Potwór zostawił ...

  • In the darkness 01 cz.12

    Z dedykacją dla Gabi, która była zaszokowana spojlerem :* Zaczynam odzyskiwać przytomność. Pod policzkiem czuję chłód i wilgoć. Cała zesztywniałam. Powoli się ...

  • Noc Łowcy Smoków cz.1

    Stary rybak Morven zdecydował się zabrać pierwszy raz swą małą córką Peegen na nocne połowy ryb. Niewielu rybaków wiedziało, że to właśnie w jeziorze Tara o ...

  • Inny

    Piątka nastoletnich przyjaciół wybrała się na obóz. Jeden z przyjaciół znalazł w internecie straszną historię o tym o obozie opowiada ją przyjaciołom oni jednak nie ...

  • Child Of Fate cz. 4

    O to kolejna część. Jeśli możecie to proszę zostawcie jakieś komentarze dotyczące ewentualnych błędów, albo opinii o opowiadaniu. Rozdział 4 Otworzył oczy i równie ...

  • A N D Y

    Tak... Tworze go. Już mam go w głowie i lubię go, najbardziej. Czuję jego perfumy i ból po przybiciu mocnej piątki. Widzę te jego sportowe i zawsze markowe ciuszki. Ten ...

  • Child Of Fate cz. 7

    I o to kolejna część, jednak udało mi się coś napisać przed egzaminami. Końcówka mogła mi z lekka nie wyjść i z góry za to przepraszam, ale niezbyt wiele czytam ...

  • Ostatni wilkołak czystej krwi-cz1.Nubilosus

    W jednym z mniejszych miejscowości w okolicy Katowic żyła całkiem inna grupa ludzi, jeśli można było nazwać niektórych z nich ludźmi.Marta i Patrycja, zwykła dziewczyna ...

  • Noc oczyszczenia - cz.1 - Narodziny Jasona

    Witam, powracam po długiej nieobecności z nowym opowiadaniem, które ma tematykę z filmu "Noc oczyszczenia" Mam nadzieję, że się spodoba. Rozdział 1 To już ten dzień ...

  • Rebelia

    proszę o opinie, chce wysłać to opowiadanie na konkurs, ale nie wiem czy się opłaca. Jak myślicie? ************* Daleka przyszłość, jest rok 3001. Podczas kilku wieków ...

  • Dziennik epidemii zombie cz.16

    Trochę musieliście czekać, ale mam nadzieję, że było warto :) Miłego czytania :) Dzień 100- w trasie *** Pierwszy znak, który mówił nam że wybraliśmy dobrą drogę ...