Przygodowe - str 9

  • Esperanza i Strider roz. 2

    Kłusowaliśmy razem przez las. W koło było słychać śpiew ptaków i szum drzew. Nagle usłyszałam dziwny dźwięk. W ogóle nie pasował do pozostałych. Przywodził na ...

  • Koniec Cz.1

    -Babcia, mocno skulona spała nakryta kołdrą w taki sposób, że nie było widać jej twarzy. Usiadłem na kanapie w swoim pokoju i zamknąłem oczy. Miałem dość walki z ...

  • Dziennik epidemii zombie cz.15

    Tak jak obiecałem, kolejna część przed końcem tygodnia... Właściwie to następne części tego opowiadania będę wrzucał właśnie w niedziele pod wieczór... No chyba ...

  • Dom - 2

    Cała sytuacja docierała do mnie bardzo powoli. Dopiero teraz zdałem sobie sprawę co się właściwie stało. Spojrzałem w głąb siebie i uświadomiłem sobie że tych kilku ...

  • Dziennik epidemii zombie cz.2

    Może będzie lepsze niż ostatnie, nie jestem pewien. Zakończenie tylko trochę mi nie wyszło. Dzień 2 Obudziłem się czując jakiś ciężar na barku, okazało się że ...

  • Dom - 78

    Zamknąłem na chwilę oczy i odpłynąłem. Niestety, jedyne co widziałem to było moje stare życie. Chciałem się odprężyć a nie dobijać. Zamiast imprez z chłopakami ...

  • Dziennik epidemii zombie cz.10

    Dzisiaj tylko takie króciutkie opowiadanie, które daje wstęp do jutrzejszego. Dzień 10 Poranek był zadziwiająco spokojny i cichy, żadnych jęczących zombie pod szkołą ...

  • Narzeczony dla Księżniczki - rozdział 17

    Zebranie Rady miało rozpocząć się dopiero za następne pół godziny, jednak sala obrad została otwarta już jakiś czas temu. Finnley Jakobsen pojawił się w niej z ...

  • Dead Echo. 2

    Musieliśmy wylądować. Brak paliwa, powietrza i żywności dawał się nam we znaki. Cały czas wypatrywaliśmy planety na której możemy się zatrzymać. Po kilku dniach ...

  • Oszukać Przeznaczenie cz.1

    Moje opowiadanie, na podstawie filmu " Oszkuać przeznaczenie" choć dodałam pare nowych rzeczy. Mam nadzieję, że się spodoba. // Doskonała Hej. Nazywam się Katrin, ale ...

  • In the darkness 02 cz.12

    Siedziałam na łóżku w bazie MBD. Nie wiedziałam co ludzie zechcą ze mną dalej zrobić. Co prawda wyciągnęłam tego chłopaka z walącego się Podziemnego Miasta, ale ...

  • Mistrz Areny. 8 - koniec.

    Doczłapaliśmy do obozowiska. Beris i Lock zatargali cielsko gryfa razem z nami, a potem zabrali się do wycinania skóry, pazurów i kłów. Mnie znów związali. Suchość w ...

  • Dziennik epidemii zombie cz.14

    W końcu się doczekaliscie kontynuacji tego opowiadania. Wczoraj jakimś dziwnym trafem naszło mnie olśnienie co by tu napisać w tym opowiadaniu i o to jest, 14 część tego ...

  • Waiting for the perfect man

    Taksówka podjechała punktualnie. Z za uchylonej szyby luksusowego samochodu, szeroko uśmiechał się trzydziestoletni, przystojny mężczyzna, który nie ukrywał radości z ...