Przygodowe - str 6

  • Prawda odkrywa się w najmniej spodziewanych chwilach

    Maurycy i Ola, jako rodzeństwo mieli wiele podzielonych statystyk na swoim koncie w życiu. Ich rodzice którzy cały swój cenny jak dla nich czas poświęcają pracy ...

  • Ktosie cz. 1 - fantastyka

    Pewnego słonecznego dnia Ja wraz z moją wspaniałą babcią postanowiłem posprzątać bardzo dawno nieodwiedzany strych, więc po krótkiej chwili namysłu zabraliśmy się do ...

  • Narzeczony dla Księżniczki - rozdział 8

    Finnley Jakobsen miał aktualnie jedną potrzebę - chciał informacji. Najważniejsze było ustalenie co wie, ile wie, i o kim dokładnie wie nowy książę. Siatka, którą ...

  • Ostatnia cywilizacja cz.1

    1000 lat po wybuchu bomby i wielkim zlodowaceniu na półwyspie Arabskim rozwinęła się cywilizacja podobna do średniowiecznych Arabów. Żyli w mieście zwanym Albur nie ...

  • Tajemnica niezamieszkanego zamczyska

    Późnym wieczorem, w noc Halloween wybraliśmy się na spacer. Wtedy Mirek zaproponował, abyśmy poszli do lasu, chciał w ten sposób sprawdzić, kto się boi. Zdecydowaliśmy ...

  • Dramione - niechciany obrońca rozdział 1

    Dalsza część wakacji tego roku zapowiadała się wyjątkowo parszywie. Nie tylko dla pewnej brązowowłosej nastolatki, ale także niemal dla wszystkich, którzy w jakiś ...

  • Dom - 88

    Siedziałem na miękkiej kanapie, powinienem czuć się odprężony. Wszystko bolało, zewsząd napływały pytania "Co ci strzeliło do głowy?”, "Kamil chciał cię zabić ...

  • Narzeczony dla Księżniczki - rozdział 16

    Kiedy zamek pogrążył się w niemal całkowitej ciszy, od ścian wąskiego korytarza odbijały się szepty. Wrota do jednej z komnat zamknęły się wręcz niespotykanie cicho ...

  • Prawa Dziczy

    Prolog Doskonale pamiętam tamten wieczór. Wstałam jak co rano, ubrałam się i poszłam na szkolenie. Najpierw technika władania nożem, później łucznictwo, a na samym ...

  • Wakacyjna przygoda cz. 1

    Jak co roku wybieramy się z Lauren na wakacje, w tym roku stawiamy na oddalony nam kontynent, czyli Amerykę. Lauren jest moją przyjaciółką odkąd pamiętam, może dlatego ...

  • Rozdział 1 "Zwiadowcy" nasza wersja

    Po zachodzie słońca dotarli na miejsce. Dziewczynki nie odzywały się całą drogę. Halt widząc, że Alison i Niala są smutne podejrzewał iż wiedziały co stało się z ...

  • Z pamiętnika nastoletniego geja #4

    13 października 2017r. godz. 21:30 Od ostatniej notki minął niespełna tydzień – kilka dni pełnych nowości. Chłopak, którego poznałem, okazał się być niesamowity! ...

  • Dom - 49

    -Jestem - Stałem na szczycie schodów wkładając ręce do kieszeni. Spojrzałem na wystające z nich kciuki po czym spojrzałem na Daniela który stał po mojej prawej na ...

  • Dziennik epidemii zombie cz.11

    Trochę mi się zeszło, ale dopiero teraz naszłą mnie wena po wysłuchaniu Rise Against Help is on the way. To teraz tak: Magik daj numer to razem się najebiemy, tylko wiesz ...