Przygodowe - str 5

  • Dramione - niechciany obrońca rozdział 8

    - Tchórzofretka! - mruknął do siebie rozwścieczony do granic możliwości Draco, postępując kilka metrów za swoimi pomocnikami prowadzącymi Granger i Weasleya ...

  • Koleżanka z pracy cz.1

    Dzień, w którym zdecydowałem się na zmianę pracy, okazał się być tym, który wywrócił całe moje życie do góry nogami. Początki jak to zwykle bywa, były trudne ...

  • Między niezwykłością a rzeczywistością, cz.1

    Witajcie, dodaję tu moje nowo wymyślone i napisane opowiadanie. Nie wiem czy wam się spodoba, proszę o szczere oceny. Nie mam pojęcia czy warto kontynuować. Wszystko zalezy ...

  • Moja historia Itachiego (Na podstawie mangi Naruto)

    Pisząc to zastanawiałam się, po co ja właściwie to robię. Odpowiedź była prosta. Musiałam wyrzucić z siebie myśli, które męczyły mnie od dawna. Postanowiłam ...

  • Krocząca śmierć Rozdział 1 cz.8

    - Rudy idziemy- powiedział Patryk do Miłosza-Kuba powiedz nam jak dojść do tego sklepu.Mężczyzna niechętnie wstał, wziął kartkę oraz ołówek leżący na blacie w ich ...

  • Sam O' Brien

    Sam O'Brien pochodził z biednej rodziny, która wyemigrowała z Północnej Irlandii do Stanów Zjednoczonych, gdzie mieli rozpocząć nowe życie. Początki wydawały się ...

  • Minimalista

    Autor: CierpnacaSkora AKA RivetTheEmperor Jego imię to Sven. Ma 27 lat, blond włosy i kiedyś miał dobrze zbudowane ciało. Mieszkaliśmy razem przez trzy lata, on i ja. Noce ...

  • Zew Krwi cz.6

    Rood wstał oszołomiony z kanapy, podszedł do mnie i wziął broń do ręki. - Wow. - wyszeptał. - Czy powinnam wiedzieć co to jest? - zapytała Nicole. - Bo ja, miałam ...

  • Życie trudne jest cz.1

    Wyszedł z pracy równo o piętnastej zabierając ze sobą dwóch najlepszych przyjaciół. Michał i Sebastian to rówieśnicy Krystiana ze studiów na UTP w Bydgoszczy. Bratnie ...

  • Ostry dziki zachód.

    Południe było bardzo gorące. Słońce paliło jego twarz pomimo cienia kapelusza, a prochowiec był pokryty pyłem piasku unoszącego się z nad gleby. Brakowało mu wody. Koń ...

  • Dux - część I

    Dux Rozdział Pierwszy Artur nie mógł się ruszyć. Miał też problem z oddychaniem, a w oczy raziło go białe światło -Przestań Spróbował zmrużyć zaskakująco jasne ...

  • Zombie Apokalipsa-Nowe znajomości cz6

    Simaneczko, trochę długo nie było zombie :).No ale cóż nie miałem weny.Miłego czytania. ---***--- zeszliśmy na dół do konwoju, gdy wyszedłem na widok, celowali do ...

  • Przygody czwórki przyjaciół. Rozdział 1.

    Pewnego dnia, gdy Harry, Ron, Hermiona i Veronika siedzieli sobie w salonie Gryffindoru wpadli na genialny pomysł. - Może pójdziemy do profesor Trelawney, i przepowie nam ...

  • Echo życia

    Ludzkie życie jest niczym ogromna przepaść w której panuję bezkresna hałaśliwa ciemność. Nasze narodziny są początkiem upadku. To właśnie wtedy zaczynamy spadać w ...