Przygodowe - str 4

  • Dom - 29

    Kiedyś w taki sam sposób powiesiłem tutaj pewnego faceta - przerwał na chwilę uśmiechając się - A potem rozpaliłem tu ognisko. Wskazał w górę i opowiadał dalej. -Dym ...

  • Narzeczony dla Księżniczki - rozdział 7

    W tej części pojawia się scena erotyczna między dwoma mężczyznami. Ostrzegam uwagi na „wrażliwość” niektórych czytelników. Kolejne dni upływały na ...

  • Wypełnić pustkę cz. 1

    Wypełnić pustkę. wracam z nowym opowiadaniem, pisanym dosłownie przed chwilką Obiecywałam coś innego, niż te miłosne bzdury, tak więc słowa dotrzymuję, Usiadłam do ...

  • Życie to ciągły trening cz.1

    Po wielu latach ciężkiej pracy, przybierania na wadze i zrzucania jej podczas redukcji w końcu osiągnął swój cel. Aleks został certyfikowanym trenerem personalnym i ...

  • Hogwart Dziś - Jedenaste urodziny [1]

    10 marca. Nadeszły w końcu upragnione jedenaste urodziny. Will otworzył leniwie oczy i wymacał pod poduszką smartfona. Właśnie minęła dziesiąta. Odłożył telefon na ...

  • Dom - 38

    Jechaliśmy przez miasto jakieś 15 minut. W końcu znaleźliśmy się na ulicy gdzie roiło się od wystaw sklepowych. Po obu stronach ulicy parkowały samochody. Dużo ...

  • Domostwo w Notting Hill - cz. 5

    "Such a lonely day And it’s mine The most loneliest day of my life And if you go, I wanna go with you And if you die, I wanna die with you Take your hand and walk away" ...

  • Elfka - Prolog i Opis

    Na imie miała Amy. Była nocną elfką i córką królowej. Miała blond włosy do ramion i szmaragdowe oczy które pasowały do jej kształtów. Jej zwierze to tygrys śnieżny ...

  • Zakupy

    Umówiłam się z koleżanką że pójdę z nią na zakupy, było ciepło więc ubrałam sukienkę z odkrytymi plecami na nogi sandałki (bieliznę sobie darowałam) Spotkałyśmy ...

  • Child Of Fate cz. 11

    Miłego czytania, ze specjalną dedykacją dla Gabi, specjalnie dla ciebie są te krwawe sceny (chociaż nigdy tobie nie dorównam w pisaniu takich rzeczy :)). Wszyscy, którzy ...

  • Koleżanka z pracy cz.1

    Dzień, w którym zdecydowałem się na zmianę pracy, okazał się być tym, który wywrócił całe moje życie do góry nogami. Początki jak to zwykle bywa, były trudne ...

  • In the darkness 01 cz.8

    Wreszcie :D Pomagała mi trochę Gabi ;) Otworzyłam oczy. Pierwsze co zobaczyłam to puste łóżko obok mnie. Próbowałam się podnieść, niestety czułam się jak ...

  • Skrytobójca, cz.6

    Walczyłam wytrwale. Raniłam wilkołaka nożami, ale jego rany szybko się goiły. Natomiast ja krwawiłam już z chyba każdego miejsca na ciele. Moje nogi i ręce pokrywała ...

  • Czy odnajdę szczęście? cz. 6

    Przez całą drogę rozmawialiśmy o jego zainteresowaniach.Mieliśmy wiele wspólnego np.konie-najlepsze zwierzęta albo to że razem mamy problemy z fizyką.Szkoda że nie ...