Przygodowe - str 7

  • Dziennik epidemii zombie cz.1

    Z góry mówię, jest to moje pierwsze opowiadanie, wszelka krytyka mile widziana. Dzień 1 To miał być zwykły dzień w mniemaniu wielu zwykłych szarych ludzi, ale tak nie ...

  • Hogwart Dziś - Odkrycie [6]

    Tak, wiem. Jestem okropny! Taka przerwa :c Ale co ja poradzę? Nie mogę pisać na siłę, bo nic z tego nie wyjdzie. Dziś w nocy także zacząłem z niezbyt optymistycznym ...

  • Apokalipsa zombie cz.1

    Obudziłem się około 3 nad ranem, próbowałem zasnąć ale coś mi nie pozwalało.Po około 15 minutach wstałem, ubrałem się i zszedłem do kuchni, wziąłem czipsy i ...

  • Życie to ciągły trening cz.2

    Przeszli przez szklane drzwi wchodząc do królestwa potu i wszelkiego rodzaju szpanerstwa. Tęczowe kolory legginsów, panterki i zeberki. – Co jest? – sfrustrował się ...

  • Nowa nadzieja cz. 1

    To moje pierwsze opowiadanie. Mam nadzieję, że się spodoba. ;) Wstrzymałam oddech i puściłam cięciwę. Strzała trafiła sarnę w udo. Westchnęłam cicho i dobyłam noża ...

  • Noc Łowcy Smoków cz.4

    Aithne podskoczyła ze strachu w miejscu i odwróciła się w stronę lasu nadal mając zamknięte oczy. Słyszała krzyki ludzi, wybuchy koło niej. Już miała biec, gdy ...

  • Hogwart Dziś - Pierwsze Punkty [5]

    Will przebudził się koło w pół do dziewiątej rano. Oczywiście nie bez powodu, gdyż po przetarciu oczu i rozsunięciu niebieskich kotar, ujrzał dwóch chłopaków z ...

  • Hogwart Dziś - Ceremonia Przydziału [4]

    Teraz kolejne części raczej nie będą pojawiać się regularnie :c W większości pisane między 1.30 a 3.45, więc mimo wszystko nie gwarantuję 100% poprawności :) ...

  • Hogwart Dziś - Ulica Pokątna [2]

    Końcówka sierpnia była słoneczna, ale na szczęście niezbyt upalna, co czyniło przebywanie na zewnątrz naprawdę przyjemnym. Will wstał dość wcześnie jak na wakacyjny ...

  • Dziennik epidemii zombie cz.13

    Proszę bardzo, o to kolejna część mam nadziej, że się spodoba. W razie czego to podwórko szkolne jest 2-3 razy większe niż na rysunku wyszło (ach ten paint) Dzień98 ...

  • Utracony czas cz. 12

    XII Ta noc zapowiadała się dla wodza na bezsenną. Spodziewał się najgorszego. Nie mógł sobie teraz wybaczyć iż wyraził zgodę na ich karkołomne przedsięwzięcie. Cały ...

  • Wampiry pociągają najbardziej cz. 1

    To będzie trochę taka podróbka zmierzchu. A nawet trochę bardzo.. ^•^ Lexy, szczupła siedemnastolatka o rudych kręconych włosach i niebieskich, nie dość dużych oczach ...

  • Dom - 37

    Z drugiej strony w tym gangu było mi dobrze. Czułem się doceniany i czułem że jestem kimś. Że im na mnie zależy. Mam nadzieję że kiedyś będę na takiej pozycji jak ...

  • Mali detektywi cz.3

    CZYTAJCIE POPRZEDNIE CZĘŚCI BO BEZ TEGO NIE ZROZUMIECIE O CO CHODZI!!! Był ciepły, słoneczny, lipcowy wieczór. Na niebie nie było ani jednej chmurki. Adam wyjął laptopa i ...