Przygodowe - str 10

  • Narzeczony dla Księżniczki - rozdział 10

    Korzystając z tego, że Aleksandra jednak nie zmieniła swojego rozrywkowego podejścia do życia i wyruszyła do miasta pod osłoną nocy „tylko na karty”, Orestes wybrał ...

  • Mistrz Areny. 8 - koniec.

    Doczłapaliśmy do obozowiska. Beris i Lock zatargali cielsko gryfa razem z nami, a potem zabrali się do wycinania skóry, pazurów i kłów. Mnie znów związali. Suchość w ...

  • Dziennik epidemii zombie cz.14

    W końcu się doczekaliscie kontynuacji tego opowiadania. Wczoraj jakimś dziwnym trafem naszło mnie olśnienie co by tu napisać w tym opowiadaniu i o to jest, 14 część tego ...

  • Dziennik epidemii zombie cz.12

    Skoro mamy święta, to postanowiłem napisać jeszcze jedną część zanim oddam się słodkiemu obżarstwu. Miłej lektury. Dzień12 Tej nocy dręczyły mnie koszmary ...

  • Waiting for the perfect man

    Taksówka podjechała punktualnie. Z za uchylonej szyby luksusowego samochodu, szeroko uśmiechał się trzydziestoletni, przystojny mężczyzna, który nie ukrywał radości z ...

  • Z opowieści starego elfa.

    Mówi się o czarnych smokach żyjących niegdyś na pustyni Allenhell. Powiadają, że powróciły... - Nie ma na tym świecie człowieka, który spotkał się z jakimkolwiek ...

  • Harry Potter - wstep

    Cześć! Sorka za nieobecność ale sami wiecie... Rok szkolny. Startuję z nową serią o dalszych losach oraz o dzieciach Harry'ego i czarodzieji z jego (Harry'ego) ...

  • Tajemnica Północnego Lasu cz.2

    Rozdział 1 Spotkanie z Królem Zoranem Minęło kilka minut zanim chłopcy odważyli się podnieść głowy. Gdy upewnili się, że w pobliżu nikogo nie ma, zrzucili z siebie ...

  • In the darkness 01 cz.2

    W tej części trochę wyjaśnię o systemie opowiadania :) Miłego czytania 728 lat później Z plecakiem na ramieniu szłam przez opustoszałe miasto. Wszędzie walają się ...

  • Miłość sensem życia ~Prolog

    Rok "x" wydaje się być bardzo odległym czasem. Myślisz tak, gdy na ścianie, w pokoju twojej babci wiszą czarno-białe zdjęcia. Dziadek na półce z książkami ma ...

  • Trójka ocalałych cz.1

    Pojawili się na horyzoncie zmierzając w kierunku wioski, którą widzieli już od paru minut. Było ich 3. Tylko tylu pozostało z 12-osobowej grupy, która podjęła się tej ...

  • Dom - 50

    Poczułem że nie powinienem go to pytać ale przecież nie powiedziałem nic takiego. Może dla niego te słowa znaczą więcej niż dla mnie? Nienawidziłem ciszy ale ...

  • Child Of Fate cz. 6

    Powracam po dosyć długiej przerwie, jednak tylko na chwilę, gdyż w następnym tygodniu mam egzaminy. Chciałem tylko podziękować Gabi, za "przypomnienie" mi o tym ...