Przygodowe - str 8

  • Mali detektywi cz.3

    CZYTAJCIE POPRZEDNIE CZĘŚCI BO BEZ TEGO NIE ZROZUMIECIE O CO CHODZI!!! Był ciepły, słoneczny, lipcowy wieczór. Na niebie nie było ani jednej chmurki. Adam wyjął laptopa i ...

  • Narzeczony dla Księżniczki - rozdział 9

    Wanna w prywatnej łazience Aleksandry była wystarczająco duża, żeby pomieścić parę małżonków. Woda już jakiś czas temu przestała być gorąca, ale nastrój był zbyt ...

  • Brother In Arms : Więzy krwi Cz. 2

    Zacznijmy od początku... Wszystko zaczęło się gdy niemiecka ofensywa przypuściła atak bombowy na londyn i inne miasta Aliantów.. Dowództwo pracowało potem nad wielkim ...

  • Akademia uczuć (I)

    Z życia należy czerpać jak najwięcej dobrych rzeczy. Trzeba również wykorzystywać swoje talenty. Ja od najmłodszych lat pragnęłam być aktorką. Sumiennie ćwiczyłam ...

  • JW Agat Rodział I

    Spoglądając przez lornetkę na oddaloną o dwieście metrów tarczę strzelniczą, młody chłopak z podziwem i lekkim niedowierzaniem wpatrywał się w jej pięciokrotnie pod ...

  • Benek zawsze dowozi

    Wiatr we włosach, zimny łokieć, muzyka! Benjamin Malicki bujał głową w rytm dziarskich gitar z facjatą promieniującą szczęściem wolnego człowieka. La, la, la, la, la ...

  • Przygody czwórki przyjaciół. Rozdział 3.

    - Wstawaj Harry ! - Co chcesz Ron ? - zapytał Harry. - jest sobota. - No nic, już wszyscy wrócili z Hogsmeade. - oznajmił Ron. - No Ron, przecież to logiczne, wątpie żeby ...

  • Z opowieści starego elfa. cd.

    Południe było wyjątkowo upalne. Korony drzew pokrywała jasna zieleń zaś bujna roślinność zakwitła w różnych kolorach. Lato było tak piękne i gorące jak tylko można ...

  • Wampiry i wilkołaki istnieją cz. I

    Jest to moje pierwsze opowiadanie także mam nadzieję, że wam się spodoba Dawno temu w pewnej wiosce, po środku Wielkopolski chodziła plotka o zimnych ludziach, którzy nigdy ...

  • Mistrz Areny. 6

    Dwa dni. Dwa przeklęte dni. Nienawidzę gwardzistów. Nienawidzę cesarza. Nienawidzę znaku na mojej ręce. Przez minione dni działo się niewiele, ale czułem się podle ...

  • In the darkness 02 cz.11

    - Gotowa? Vic skinęła głową. Ruszyliśmy przed siebie mając palce na spuście. Od tego momentu zależało głównie, czy nam się uda. Musieliśmy uratować resztę grupy, a ...

  • Dom - 58

    Westchnął i z zawiedzioną miną schował do dżinsów rzeczy które mu dałem. Nie wyglądał na zdenerwowanego chociaż w głębi taki był. Byłem zły na siebie, nie lubie ...

  • Naszyjnik cz.6

    Nie mogłam uwierzyć w to co właśnie usłyszałam ! Ala opuści mnie już na zawsze !!! To już koniec. Byłam na nią zła, ale w sumie sama nie wiedziałam czemu. Przecież ...

  • Przygody czwórki przyjaciół. Rozdział 14.

    Było już 10 minut po egzaminach. Wszyscy bardzo się stresowali. Jednak wszyscy Gryfoni byli pewni, że Hermiona miała maksymalną ilość punktów, jak zawsze. - Zdasz na 100 ...