Przygodowe - str 11

  • JW Agat Rozdział LXIV

    - To co, dzisiaj robimy im ten nocny alarm? - zapytał Norbert, kiedy z pozostałymi instruktorami siadł w ich wspólnym pokoju. - Taa... Rozpoczniemy wszystko o wpól do ...

  • Zakochałam się w nim - rozdział 24

    Miesiąc później wracając z rodzinnego rancza umiejscowionego za lasem, Jake już z pewnej odległości zauważył wzbijający się w niebo słup dymu. Gdy dojechał w pobliże ...

  • [Strangers Town] Prolog - Wolność

    Jeden. Stary, drewniany zegar uderzył po raz pierwszy. Nie wiadomo jak, nie wiadomo dlaczego – nagle znalazłam się na dwunastym peronie jedynego dworca kolejowego w ...

  • Przeklęty: Brann. Część 1, rozdział 3

    Upokorzona Catriona leżała na podłodze, płacząc cicho. Zaciskając pięści z gniewu i bezsilności, wpatrywała się w kamienny sufit. Łzy obficie rosiły blade policzki ...

  • Wampiry są wśród nas cz. 1

    Jest to opowiadanie dla osób lubiących tematykę wampirów i wilkołaków i demonów. Główny bohater jest za razem tez narratorem. Zapraszam do czytania ...

  • Skazani na wędrówke (opowiadanie zombie) Cz.1

    07.05.2013r Wtorek Godzina 06:24 Na statku panowało zamieszanie wszyscy krzyczeli niektórzy płakali a jeszcze inni się modlili, po 15 minutach zostało nadane ogłoszenie ...

  • Podzielony świat cz.4 (OSTATNIA)

    Następnego ranka gdy Will i Craus jeszcze spali do gabinetu generała wszedł zwiadowca Ben który właśnie wrócił z misji. -Generale baza separatystów zniszczona przez ...

  • Tylko raz

    Przeszywający ból w okolicy brzucha wyrwał mnie z błogiego snu. Nie pamiętałam o czym śniłam, ale chciałam żeby ten stan trwał i trwał. Otworzyłam gwałtownie ...

  • Hotel....

    Byłam sama w ogromnym ciemnym holu. Nie znałam jeszcze tego gmachu. Panienka z recepcji pewnie śpi. Nacisnęłam dzwonek. Raz. . drugi... trzeci. Po kilku minutach z ...

  • Magiczne kłamstwa

    - Lucy !! – głos mamy wpadł jak huragan do mojego pokoju. – Spóźnisz się do szkoły! Wstawaj. Poczułam chłodne powietrze na nogach. Rozpowszechniało się coraz ...

  • JW Agat Rozdział LXXII

    - Tym myśliwcem pan lata? - zapytał z podziwem w głosie jeden z kadetów, gdy zbliżyli się do błyszczącego w promieniach słońca MiG-a. Dawid uśmiechnął się do bladego ...