Przygodowe - str 3

  • Szpital

    Cześć! Witam wszystkich czytelników w środę 30 września miałem dość nie miłą operacje kolana a zaczęło się tak : o godzinie 12.14 zabrano mnie na stół operacyjny ...

  • Jacht

    Było to kilka lat temu dwa lata po ślubie z Andrzejem.Wybraliśmy się na targi wiatr i woda w Gdyni.Podziwialiśmy różne jachty i pokazy ratownictwa, przeszliśmy obok ...

  • Peruwiański sen

    Oplatała moją męskość jędrnymi udami. Poruszała ciałem zaciskając dorodnego fiuta. Jej cipka doskonale pulsowała w rytmie moich pchnięć. Odgarnąłem jej rude loki ...

  • Wypełnić pustkę cz. 2

    Muszę sobie pogratulować. Nie sądziłam, że tak szybko ukarze się 2 część. Jestem mile zaskoczona, swoim zachowaniem. xd Wypełnić pustkę cz. 2 Zapięłam pasy i ...

  • Dom - 1

    Opowiadanie w częściach, zapraszam :) W tamtej chwili mogłem powiedzieć że świat nie istnieje. Że nie istnieje Ziemia, nic. Nie czułem swojego ciała, wokół była tylko ...

  • Księga na ciałach wyryta: Krwawa Korona

    Bird Fortis przecinał zamkowe korytarze niczym strzała, niemalże pędząc w kierunku celu swojej wędrówki. Co zakręt oglądał się nerwowo wokół siebie, kilkukrotnie ...

  • Szkoła

    W szkole na każdej przerwie patrze na nieo, próbuje dotknąć pogadaj. Prawie każda dziewczyna za nim szaleje. Gdy zagada do mnie lub uśmiechnie się czuje jak bym była w ...

  • Nie spełnione marzenia

    Gdy miałem 16 lat spotkało mnie w życiu coś dla mnie niezrozumianego, nie myślałem, w takich kategoriach myślałem że to tylko dorosłych dotyka, zachorowałem na chorobę ...

  • Parapetówa

    W piątek mąż zadzwonił z pracy że w sobotę idziemy do znajomych na parapetówkę i mam wyglądać seksi. Zapowiadali ładną pogodę jak na październik więc ubrałam ...

  • Esperanza i Strider - Prolog

    Historia matki i ojca Spirita znanych z filmu animowanego "Mustang z dzikiej doliny" Prolog Galopowali koło siebie w ciszy. Ich oddechy zlewały się w jedno, serca biły jednym ...

  • Dom - 36

    -Tak wszystko dobrze - powiedziałem spoglądając na niego z udawanym uśmiechem. -Nie wydaje mi się - popchnął mnie dalej i sam usiadł na chromowanym zderzaku. - Co jest? ...

  • Dom - 31

    Żyrandol wisiał za facetem, toteż ja i Kamil byliśmy w jego cieniu mało widoczni. -Gregor, co mamy dzisiaj w menu? - Zapytał głośno Kamil. Uśmiechał się przy tym jakby ...

  • Zew Krwi cz.15 - Epilog

    Obudziły mnie promienie słońca wpadające do szpitalnego pokoju. Nie chciałam jeszcze wstawać, więc nie otwierałam oczu. - Eve. Obudź się śpiąca królewno. Błagam ...

  • Znienawidzone słowa

    Marcin wsiadł do autobusu. Nie był to pojazd pierwszej młodości, tu i ówdzie widać było rdzę. Jak na autobus miejski przystało - wszechobecny brud, śmieci, a i zapach ...