Przygodowe - str 15

  • Dziennik epidemii zombie cz.8

    Dzień 8 Poranna warta nie była zbyt ciężka, tym bardziej, że nic ciekawego się nie działo. Przygody zaczęły się dopiero po 11. Mianowicie Marek spostrzegł grupkę ludzi ...

  • Zew Krwi cz.1

    Francja, 2345 rok Idą na mnie całą chmarą. Jestem w ślepym zaułku. Nie poruszają się zbyt szybko; mają gnijącą skórę, paru z nich nie ma oka, nogi, albo innej ...

  • Dom - 32

    Myślałem że moje knykcie zaraz wypadną. Lekko się trząsłem, naprawdę nie chciałem przyczyniać się do śmierci tego człowieka. Grzesiek patrzył na Kamila jakby zabrał ...

  • Akademia uczuć (II)

    Mam wrażenie, że jeżeli moje życie będzie cały czas takie poplątane, to kiedyś w końcu szlag jasny mnie trafi. Cały wczorajszy wieczór rozmyślałam nad chłopakiem ...

  • Nocny przerażający powrót do domu.

    Trzeciego lutego około piętnastej postanowiłam iść do dobrej koleżanki, umówiłyśmy się na 16. W czasie spotkania było dość przyjemnie, rozmawiałyśmy (a raczej ...

  • Janek Wiśniewski padł...

    "Z kont rewolucją się nie rozmawia... Był Grudzień 1970 r, Janek Wiśniewski po wysłuchaniu prowokujących wiadomości, w których mówili iż należy już iść do ...

  • Wojna zombi cz.1 - farma

    Owen siedzial na dachu starej szopy odbywajac sluzbe wartownicza. Od chwili wybuchu epidemi zombi, nie widzial swojej rodziny. Troska o bliskich nie dawala mu spokoju i ostatnio ...

  • Dziennik epidemii zombie cz.4

    W końcu jest czwarta część, sory że tak długo, ale coś nie mogłem czasami słów znaleźć. A teraz miłej lektury. Dzień 4 Jest godzina 5:14, właśnie zmieniłem Wojtka ...

  • Dzienniczek pacjentki cz. 2

    -Gdzie są wszyscy-zapytałam. -Większość osób jest na zajęciach na 2. piętrze. Ty już też tam powinnaś być. Zostaw swoje rzeczy i chodźmy na górę. -Dobrze, ale ...

  • Siedemnastolatka podróż w czasie

    Utknęłam w ciele siedemnastolatki. Obudziłam się rano spojrzałam w lustro. Zobaczyłam siebie młodą i piękną. Poszłam do toalety. Oblałam twarz zimną wodą. Nie był ...

  • Pamiętnik

    Poniedziałek, 1. 08. Drogi pamiętniku! Po 17 latach przeprowadziliśmy się z miasta na wieś do domku. Jest cudownie! Mamy taki piękny duży dom. Mamy nawet piętro, które ...

  • Mowa Wilków - Rozdział 1

    Szłam leśnymi ścieżkami wsłuchując się w odgłosy lasu. Zero ludzi, zero samochodów. Tylko ja, szelest spadających liści i trzaskające pod moimi stopami gałązki ...

  • Dom - 66

    Moje dłonie były zaciśnięte w pięści, w środku powstała forma jakiejś dziwnej złości. Powstała z niczego, tak po prostu poczułem wściekłość. Daniel i Grzesiek ...

  • Elementy Przeznaczenia

    Elementy Przeznaczenia Część I Historia zaczyna się bardzo daleko daleko stąd. W galaktyce o nazwie Plut oddalonej od Ziemi o 5 galaktyk na planecie Okugen. W czasach ...