Fantasy - str 85

  • Apo- 10. rozłąka

    -Rozglądaj się za stacją paliw- rozkazał Krystian. -Ale gdzie znajdziemy jakieś baniaki do paliwa? - Na CPN'nie powinny jakieś być. -Co robimy? Będziemy tu tak stać ...

  • Strażnicy cienia IV część 22

    – Nie znam cię – powiedział Viktor, odkładając broń na stole. – Oddam ci go przy wyjściu. – Siadaj. – Veronika wskazała Alexowi miejsce. – Widzę, że ...

  • Silver Fangs-Rozdział 20

    Wioska, do której przybyli, niczym się nie wyróżniała. Ot kilka dużych namiotów i ognisko na środku, wszystko przeplatane bielą śniegu i mrozem północy. Nagłe ...

  • Mur-Część III-Rozdział 16

    Stukot mych kroków rozbrzmiewał złowieszczym echem, a krwawa ścieżka znaczyła przebytą drogę. Przeciwnicy, jak robaki wypełzali z każdej dziury, nie stanowili żadnego ...

  • Murtagh - 25 (fanfiction)

    Cierń ryknął cicho, wykręcając ostrą beczkę, w pogoni za swoimi pobratymcami, co ostatnimi czasy stało się ich zwyczajem. Murtagh zadarł głowę, widząc tylko ...

  • Strażnicy cienia II część 28

    Gdy wyjechali z lasu, ich oczom ukazało się miasto. – Kochałeś kiedyś? – Veronika zapytała Ediego. – Tak i dlatego wiem, o czym mówię – przyznał zaskakująco ...

  • Dźwięki - część 1.

    Zapraszam do przeczytania 1. części mojej autorskiej powieści fantasy "Dźwięki". Tajemnicze i przeraźliwe odgłosy, które usłyszeli bohaterowie tej historii ...

  • Kołysanka z zaświatów / rozdział 2

    Podniosła się, wspierając przy tym własny ciężar na wannie. Kątem oka zauważyła kilka szkarłatnych kropel znaczących kafelki, od razu zaklęła cicho pod nosem ...

  • Mur-Część III-Rozdział 13

    Po chwili spomiędzy sterty papierów, zwojów i wielu ksiąg wyłonił się człowiek z czarnymi włosami w nieładzie. Jego niska i szczupła sylwetka oraz okulary z grubymi ...

  • Loki - czwarty rozdział

    Jęknął przeciągle, wychodząc prędko z leżącej pod nim kobiety i sięgnął po ubranie, chcąc jak najprędzej stamtąd wyjść. Przecież po raz kolejny jego potrzeby ...

  • Okruchy przeznaczenia - Część 28

    Niebo zasnuły ponure chmury, a lodowaty wiatr silnie targał włosami Meli. Zapięła płaszcz pod szyję, wracając powoli do budynku. Wtem na jej policzek spadł pierwszy ...

  • The Demon Inside 3

    Zrezygnowany, wrócił do swojej klitki i wyczerpany przez pasożyta którego nosił w sobie, padł na łóżko, zasypiając prawie od razu. Nazajutrz, spał gdy słońce było ...

  • Królowie Momentów - Drugi

    Od kiedy pamiętam byłem melancholikiem, pieprzonym perfekcjonistą, któremu czasami brakowało dwudziestej ósmej klepki. Tak jakby moje istnienie było zaplanowane przez tego ...