Fantasy - str 18

  • Opowieści z Caldarii cz31.-ostatnia

    Kochani. To już koniec przygód nieustraszonej Mii i Draco. Mam nadzieję, że czytając tę serię, towarzyszyły Wam miłe emocje. A teraz do rzeczy ;-) Mój brat nie wiedział ...

  • Łapa - osobisty Huncwot (rozdział drugi)

    W napięciu i totalnej ciszy, jaka zapanowała w salonie Blacków, wpatrywali się w oszołomione oblicze Harry'ego. Czarnowłosy chłopak zmienił kolory na twarzy, wydał ...

  • Murtagh - 1 (fanfiction)

    Notka od autora: Zapewne zaskoczy Was wszystkich fakt, że mając kilka niezamkniętych opków na swym koncie, które dalej piszę, wzięłam się za kolejny. No, ale jak to ...

  • Dramione - podwójne życie 3

    - "Hermiona! Zaczekaj!" - usłyszała za sobą lekko zasapany głos Rona. Westchnęła cicho i zatrzymała się tuż przy drzwiach do biblioteki, w której zamierzała ...

  • Fremione r.VIII

    - O czym? – nie zrozumiała. - Nie wiesz co to? – zdziwiła się niebotycznie Ruda. - Nie. Moglibyście mi to wytłumaczyć? - Widzisz, Hermiono, w świecie czarodziejów ...

  • Meteory. Przed świtem 21

    Rozdział 30 Manzanares el real. Październik 2014 Manuela wśliznęła się do sypialni Majki i upewniwszy się, że ta właściwie już nie śpi, rozsunęła ciężkie zasłony ...

  • Meteory. Przed świtem 2

    Rozdział 2 Warszawa. Wrzesień 2014. Majka wpatrywała się w krajobraz przesuwający się za oknem samochodu. Akos prowadził szybko, ale pewnie. Prawie nie rozmawiali od chwili ...

  • Przeklęta - 02 | To się nie dzieje naprawdę

    Powoli się odwróciłam, choć w mojej głowie rozdzwonił się alarm i chciałam natychmiast stamtąd uciec. Za mną stał ten sam chłopak, którego widziałam wczoraj. Przy ...

  • Dramione - niechciany obrońca rozdział 28

    Draco schował się za jedną z kolumn, pociągając za sobą Rudą. W ten sposób uchronił ich oboje przed paskudnym zaklęciem wymierzonym z nich przez Percy’ego. Mała ...

  • Meteory. Przed świtem 20

    Rozdział 29 Leżę na czymś miękkim. W łóżku? Chyba tak, skoro śpię... Śpię? Ale miałam piękny sen... Miałam dar podróżowania we śnie... i zakochał się we mnie ...

  • Meteory. Po zachodzie słońca 15

    Rozdział 27 Wyspy greckie. Sierpień 2014 - Idziemy? - Majka obciągnęła i wygładziła kusą bluzeczkę, pasującą do jej poszarpanych cienkich dżinsów. Greg mrugnął do ...

  • Strażnicy cienia część 20

    Przy drodze stał parterowy zajazd. Był znacznie mniejszy od tego typu budynków. Wóz, który widzieli, był zaparkowany pod przeznaczoną do tego wiatą. Narzeczeni zabrali z ...

  • Wilk cz.3

    - Nic Ci przy nich nie grozi – mówi mój dziadek. – One chcą Cię w swojej watasze, Jade. Jesteś z krwi James’a Blood. – Uspokaja mnie, przynajmniej próbuje. – ...

  • Meteory. Przed świtem 14

    Rozdział 21 Zamek Ainay-le-Vieil. Październik 2014 Majka ze zdumieniem obserwowała, jak Mistrz nakłada sobie kolejną porcję przepiórczych jajeczek z sosem majonezowym i ...