Fantasy - str 17

  • Meteory. Po zachodzie słońca 20

    Rozdział 37 Zamek Ainay-le-Vieil. Sierpień 2014 Lady Margaret przemierzała szybkim krokiem zamkowy korytarz, nie zwracając uwagi na kłaniających jej się służących. Jej ...

  • Mundo Misterioso cz.13

    Kiedy się odsunął, spojrzałam w te jego śliczne brązowe oczy. Mogłabym się w nie patrzeć godzinami. Po chwili jednak się otrząsnęłam i wyrwałam z jego objęć. - Nie ...

  • Meteory. Przed świtem 12

    Rozdział 19 Siedzę na kanapie w salonie rodziców Manueli i wpatruję się z napięciem w ich córkę. Wszyscy się w nią wpatrujemy chyba od pięciu minut. Jasna cholera, tego ...

  • Mroczny Świat Nieludzi cz 1.

    Było już dobrze po północy, kiedy znużeni strażnicy przy bramie, usłyszeli odgłosy konnych jeźdźców. Chwilę później w blask rzucany przez wysoko osadzone pochodnie ...

  • Zagubiony |18+| rozdział 5

    Naszła mnie dzisiaj wena, także dodaję kolejny rozdział ;) Bardzo liczę na wasze opinie, komentarze i łapki w górę ;) miłego czytania, kochani ...

  • Strażnicy cienia część 4

    - Zajmiesz się nim? – zapytała Gerta. Skinął głową i natychmiast ruszył w pościg. Veronika natomiast skrępowała włamywaczy ich liną. Śpieszyła się, bo przecież ...

  • Stay with me (Hogwart:Fremione)

    Kolejna odsłona Potterowskich wariacji, na razie w fazie tworzenia. Kategoria ze względu na późniejsze rozdziały i rozwój akcji pomiędzy bohaterami. Dumbledore spada z ...

  • Harry Potter: Dwoje na drodze: rozdział 5

    Weronika Malfoy - córka Lucjusza i Narcyzy, bliźniacza siostra Dracona, wydaje się być śmierciożerczynią, która ma na celu wyrządzenie jak największej krzywdy ludziom ...

  • Zagubiony |18+| rozdział 6

    - Bydle — powiedział cicho, obejmując ją ramieniem. - Dlaczego to zrobił? - Bo mu odmówiłam, kiedy był naćpany i pijany jednocześnie — załkała, wtulając się w ...

  • Cień #7

    HEJ - sms od Olki. HEJ IDZIEMY NAD STAW? - nie chce mi się.. z resztą co byśmy tam robiły? PO CO? - odpisałam. BĘDZIE DUŻO FAJNYCH CHŁOPAKÓW - akurat nie chcę żadnego ...

  • Fremione r.IX

    - Co?! - wykrzyknęli oboje z rudzielcem. - Zostaną państwo rodzicami! Gryfonka spojrzała na swojego chłopaka, który w owej chwili wyglądał, jakby dostał Drędwotą. - Jak ...

  • Noc Łowcy Smoków cz.8

    Aithne obudziła się z ogromnym bólem głowy. Uniosła rękę do czoła i je pomasowała, jakby to miało przynieść jej ukojenie. Po chwili otworzyła zaspane oczy i ...

  • Pirackie życie 2

    Wkrótce na pokładzie jej zniszczonej karaweli pojawił się dowódca wybawczego okrętu razem ze swoimi ludźmi. - Proszę, proszę. Kogóż my tu mamy. Tatia - sarknął ...