Fantasy - str 12

  • Meteory. Po zachodzie słońca 13

    Rozdział 23 Wyspy greckie. Lipiec 2014. Oskar siedział na pokładzie „Insomni” z laptopem na kolanach, ale nie mógł się skupić. Tego dnia zakotwiczyli w odludnej ...

  • Meteory. Przed świtem 4

    Rozdział 6 Warszawa. Wrzesień 2014 W mieszkaniu panowała cisza, tylko gdzieś z oddali dobiegały dźwięki śmieciarki. Musiała dochodzić piąta. Majka dotknęła medalionu ...

  • Dramione - niechciany obrońca rozdział 13

    - Jestem już, mój Panie – powiedział Draco, kłaniając się Vodemortowi w pas tuż po wejściu do sali narad, w której to z zasady osądzani byli winowajcy. Czarny Pan ...

  • Głód cz. 22

    Pełna oczekiwań zbiegła do jadalni. Może nie było to zbyt dystyngowane wejście, ale dziewczyna nie miała ochoty być poważną. Poza tym, irytowanie Zaliny było jedyną ...

  • Meteory. Po zachodzie słońca 6

    Rozdział 9 Warszawa. Lipiec 2014 - Rat... - głos uwiązł Majce w krtani. Z największym trudem złapała haust powietrza. Leżała jeszcze dłuższą chwilę, oddychając ...

  • Głód cz. 28

    “Patrzyła na zwłoki ojca ułożone starannie wewnątrz trumny. Wyglądał spokojnie, wprawdzie był lekko blady, ale nie przypominał ofiary wojny. Ubrany w królewskie szaty ...

  • Zagubiony |18+| rozdział 4

    Przymknęła oczy, zagryzając wargę niemal do krwi i nieco przyspieszyła ruch bioder, jęcząc z bólu. Jej drobnym ciałem wstrząsały dreszcze bólu, gdy wpychał palec ...

  • Dramione - niechciany obrońca rozdział 19

    - Ah, madame Blythe. Miło mi powitać panią w mych progach – rzekła McGonagall, witając się z niewysoką, acz wyniosłą czarownicą o eleganckim wyglądzie. – Miło mi ...

  • Mogło być gorzej (drabble)

    Mistrz przestrzegał go przed rzucaniem zaklęć bez przygotowania. Tłumaczył, że może się to skończyć mutacją, a nawet śmiercią. Dotąd poważnie traktował nauki ...

  • Zagubiony |18+| rozdział 8

    Złapał ją za kark jedną ręką, a drugą umieścił na jej plecach i docisnął do siebie. Z jej ust dobył się przeciągły jęk. Odchyliła głowę, łapiąc duże hausty ...

  • Opowieści z Caldarii cz1.

    - To zasadzka! - krzyknął strażnik jadący na przedzie kolumny. Chwilę później leżał już martwy. Szarpnęłam konia cuglami, jednocześnie dobywając miecza i ...

  • Tajemnica Mrocznego Lasu cz 1

    Pochmurny wieczór lipca. Wakacje rozpoczęte. Nastolatka szła na opuszczone lotnisko. "Wakacje. Jak ja dawno nie byłam na starym lotnisku." Pomyślała Lucy, bo tak miała na ...

  • Cień #1

    Znowu ON. Znowu to dziwne spojrzenie. Patrzy się. Nic nie mówi tylko obserwuje. Nie mogę już tego znieść! Z bijącym sercem idę w jego stronę. - Czemu się na mnie ...

  • Dramione - niechciany obrońca rozdział 26

    Hermiona przebudziła się niespodziewanie, gdy maleństwo w jej brzuchu kopnęło ją nad wyraz mocno. Uśmiechnęła się delikatnie, gładząc brzuch. Zerknęła w okno i ...