Fantasy - str 9

  • Zagubiony |18+| rozdział 2

    Półtora dnia później. Podniosła głowę, słysząc przekręcany w drzwiach zamek. Była zmęczona, wściekła i głodna. Po chwili stanął w drzwiach. jak zwykle w swoim ...

  • Zielony

    Zielone wcielenie Bruce’a, to emanacja furii, które chce jedynie miażdżyć i niszczyć wszystko dookoła. No prawie, Mięśniak miał pewien sekret, gdy księżyc był w ...

  • Hogwart - nowa historia cz. I

    Następna część będzie dużo dłuższa. - Ile wynosi liczba pi? - Liczba...Co? - spojrzała koślawym wzrokiem na Emmę. - Już nieważne - pokręciła głową. - Co to ...

  • Dramione - niechciany obrońca rozdział 12

    Draco odwrócił się gwałtownie do drzwi i ryknął pełną piersią: - Wlazł! Do środka wsunął się ojciec Dracona i Teodor Nott, przyjaciel młodego Malfoya. - Ohoho! Coś ...

  • Głód cz. 21

    Laima zaczęła się szarpać, próbując umknąć uściskowi potwora wbrew wszelkiej logice. Wiedziała przecież, że ucieczka nie jest możliwa. W końcu porzuciła krótką ...

  • Dramione (miniaturka) Podróże w czasie część 1

    - Czy ty byś mógł wreszcie skupić się na nauce? - warknęła rozeźlona Ginny, patrząc na swojego chłopaka, Blaise'a Zabiniego. - Nie, kiedy jestem przy tobie ...

  • Tułaczka Odyseusza

    Zaczęliśmy zbliżać się do Wyspy Syren. Spojrzałem wtedy z niepokojem na odważnego i niezwykle mężnego Odyseusza. Bałem się, że tym razem odwaga i męstwo nie ...

  • Dramione - niechciany obrońca rozdział 11

    Tymczasem w okolicach Nory - Czego tu chcesz, Krum? - warknął Ron, patrząc na przeciwnika wściekłym wzrokiem. - Nie domyślasz ty się, Weasley? - zapytał Bułgar ...

  • Marvel 18+ "Zimowy kochanek"

    - Zdaje się, że to nie tak miało wyglądać — powiedział nieco zdezorientowany Steve, patrząc na stojących naprzeciw siebie Lokiego i Barnesa, którzy od momentu ...

  • Uczennica Lucyfera cz.1

    WYZWANIE WRITE AND READ #1 Jest to bardzo ciekawe wyzwanie prowadzone przez Anię z bloga "Czytanie Naszym Życiem" - do którego nadal możecie dołączyć ;) Moje opowiadanie to ...

  • Głód cz. 19

    Znajdowali się w unsyjskim pałacu. Najprawdopodobniej najpiękniejszym, jaki kiedykolwiek odwiedzili, a trochę ich było. Laima podziwiała złote obicia i olśniewające ...

  • O królewnie, która nie mogła spać (część 3)

    Drodzy czytelnicy, Dziękuję bardzo wszystkim, którzy przebrnęli przez pierwsze dwie części! Tym razem bohaterką jest Juanita Suárez i mam wielką nadzieję, że ta postać ...

  • Cień #prolog

    - Musisz ją chronić - słowa archanioła na pewno pozostaną na długo wyryte w mojej pamięci. - Czemu akurat ją? - pytam przestępując nerwowo z nogi na nogę. - Ponieważ ...

  • Dramione (miniaturka) Podróże w czasie część 7 (2/2)

    - Kongres Wiedeński to zbiór bali, Granger, a my jesteśmy zaproszeni na trzy z nich, więc dobrze by było, gdybyś miała więcej, niż jedną suknię — powiedział Draco ...