Fantasy - str 11

  • Meteory. Po zachodzie słońca 4

    Rozdział 5 Majka śledziła krajobraz przesuwający się za okienkiem samolotu. - Nie denerwujesz się? - Agnieszka ścisnęła ją za rękę. - Nie – wzruszyła ramionami – ...

  • Meteory. Po zachodzie słońca 2

    Rozdział 2 Rodos, Lipiec 2014. Zapowiadał się kolejny upalny dzień. Nie na darmo starożytni uważali, że Rodos jest siedzibą boga słońca, pomyślała Majka ...

  • Marvel 18+ "Intymnie"

    Wściekły uderzył pięścią w szybę celi, w której niestety się znajdował, patrząc na stojącą przed nim rudowłosą kobietę. Drgnęła, widząc jego ruch. Zmrużył ...

  • Marvel 18+ "Chcica"

    Jęknął głośno, gdy Bucky niechcący przejechał zębami po jego penisie. - Wybacz, skarbie — mruknął James, całując go czule w główkę przyrodzenia. - Nie ...

  • Zagubiony |18+| rozdział 18

    Odchyliła głowę i łapiąc płytkie hausty powietrza, wymamrotała do niego: - Mocniej... - Nie dzisiaj, mała — mruknął ochryple, nieznacznie przyspieszając pchnięcia ...

  • Dramione - podwójne życie 9

    Draco westchnął cicho, gdy śpiąca częściowo na jego klatce piersiowej brunetka mruknęła coś przez sen. On sam praktycznie nie zmrużył oka. Wiedział, że jest już ...

  • Dramione - podwójne życie 8

    Święta Bożego Narodzenia w końcu minęły i pozostał już tylko dzień do Sylwestra. Hermiona coraz mocniej denerwowała się tym, co miało nastąpić, bo zaczęła coraz ...

  • Marvel 18+ "Dawna miłość"

    Zamrugał zaskoczony, delikatnie przekrzywiając głowę. - James - wyszeptała Nat, wciąż ledwo łapiąc oddech. Natychmiast rozluźnił uścisk swej bionicznej ręki i ...

  • Dramione - niechciany obrońca rozdział 29-ostatni

    - Co...co z Charliem? – zapytała, uśmiechając się niepewnie do chłopaka. - Ranny i słaby, ale żyje. Właśnie zajmują się nim w Mungu – wyjaśnił Harry. – ...

  • Dramione - podwójne życie 1

    - Za jakie grzechy?! - syknął blondyn, patrząc na stojącą przed nim dziewczynę. - Co? - warknęła tamta. - Co takiego zrobiłem, że Merlin pokarał mnie twoim ...

  • Fremione r.I

    - Zastanawia mnie jedno, Weasley... Jak ty możesz chodzić z tą łopatozębną Granger? Przecież ja bym się bał, że mnie niechcący uszkodzi! - zakpił Malfoy, patrząc ...

  • Meteory. Po zachodzie słońca 5

    Rozdział 7 Warszawa. Lipiec 2014 Siedząc w poczekalni Majka uzmysłowiła sobie, że jeszcze nigdy nie była u ginekologa, nie licząc tego jednego razu, kiedy poszła się ...

  • Zagubiony |18+| rozdział 9

    Dwa dni później. Wszedł cicho do domu, opierając się o ściany. Był obolały i naprawdę cieszył się, że jeszcze żyje. Ruszył do kuchni, nawet nie zapalając światła ...