Fantasy - str 5

  • Legendy Dremnim - prolog

    Zavec spojrzał za kamienne mury jednego z 26 fortów chroniących wschodnią granice królestwa Dremnim, tylko z tej strony mogło nadejść zagrożenie. Fakt że odkąd 34 lata ...

  • Powiastka cz. 5

    Moi drodzy czytelnicy co to publikowałem to książka, którą napisałem za 2 miesiące się ukaże. Ja się biorę za pisanie drugiej. A mianowicie pierwsza cześć ma tytuł: ...

  • Klątwa Fortunetty

    Wstęp - Wchodzić, bydlęta, nie ociągamy się jak kobiety w zaawansowanej ciąży z trojaczkami - Nudny, sfrustrowany głos nauczyciela w średnim wieku huknął na gromadę ...

  • Ewela i Madzia - ostry seks w narkotycznym transie!

    Było lato roku 2003. Mieszkałem wtedy w leśniczówce pod Siedlcami. Często kursowałem wtedy na trasie Hiszpania – Holandia – Polska. Załatwiałem grunt pod interes dla ...

  • Jestem drzewem cz.1

    Wstęp Jestem drzewem.Dzisiaj opowiem wam jedną z historii, którą przeżyłem. Na wstępie zaznaczę iż nie jestem zwykłym drzewem o nie, teraz już nie, a ta oto historia ...

  • Magiczna Kraina cz.2

    Lary, który dostał moc z drzewa, szybko wymyślił patent na siekierę, wziął gruby patyk i wyciął kamieniem środek, następnie włożył kamień do środka i przymocował ...

  • Opowiadanke fantastyczno-erotyczne

    Był rok 1274. Młody 17 letni chlopak nazywany przez rówieśników zazwyczaj "BIAŁYM WILKIEM" , mieszkał na wsi nazywanej Rivią gdyż leżała blisko czystej rzeki. Pewnego ...

  • Nightingale i Onur (fragment)

    Nightingale źle spała tej nocy. Początkowo złość i gniew nie pozwalały jej zasnąć, potem doszło towarzyszące im poczucie krzywdy oraz przeświadczenie o własnej ...

  • Ziemski Tydzień cz.1

    Nie jestem zwyczajny, jestem kimś więcej. To ja pilnuję porządku na świecie, to ja kontroluję całe istnienie we wszechświecie. Na ziemi uważany jestem za pół-boga ...

  • Słowa przepowiedni:prolog

    Katrine przez swoje zainteresowanie fabtastyką,chce zostać nieśmiertelną wampirzycą.Po śmierci rodziców trafia do przyjaciółki swojej mamy Sary.Razem wyjeżdzają do ...

  • Nowa Pizzeria NOTKA #1

    Hej! Z tej strony Elisko i mam dla was mała informacje.. więc pewnie każdy z czytających zauważył że od dłuższego czasu nie wstawiam żadnego opowiadania..lecz niestety ...

  • Arystokrata cz.1

    Ponura atmosfera panowała przy stole mojej rodziny - McHale. Każdy przeżuwał swój posiłek w ciszy. Dlatego po pomieszczeniu roznosiło się tylko echo sztućców i zegara ...

  • Kolejny Pracownik cz.1

    Pierwsza noc w nowej pracy, jestem podekscytowany nigdy nie pracowałem w takim miejscu z takim "czymś" nie wiem do końca co to ale podobno są to jakieś ...