Fantasy - str 6

  • Kolejny Pracownik cz.1

    Pierwsza noc w nowej pracy, jestem podekscytowany nigdy nie pracowałem w takim miejscu z takim "czymś" nie wiem do końca co to ale podobno są to jakieś ...

  • Królestwo Cieni #2

    Noc... Piękna, ciemna i spokojna. Gwiezdne niebo i jasny księżyc oświetlają mi drogę do nikąd.. Poznajemy zakamarki lasu Ator, szukając jakiegoś schronienia na noc ...

  • Zakazana Miłość Makuś

    1 września. Patrycja jedzie do nowego miasta, do nowej szkoły. Nie wie co się wydarzy. Jest szarą myszką i boi się wszystkiego. Chce to zmienić, przestać marnować życie ...

  • Pan życia i śmierci cz1

    Sie­dzę w swoim gabi­ne­cie, wypeł­niam papiery i zasta­na­wiam się nad tym, jak to jest być zwy­kłym czło­wiekiem, ale w sumie, dla­czego mnie to inte­re­suje? ...

  • Opowieści z Akkrali - cz.V

    Stąpając ostrożnie wśród nieprzeniknionej ciemności dostrzegła na pobliskiej ścianie zielone światełko. "A więc ktoś tu jednak jest" - pomyślała podenerwowana ...

  • Świetlna cz.3

    - Panienka powinna uważać jak chodzi. - Niski, mruczący głos połaskotał lewe ucho Altivii. Kobieta zerwała się na równe nogi i błyskawicznie odwróciła w stronę ...

  • Sen~

    Czasem było to jedynie niewinne złudzenie. Unosiło się nad moją głową, jak bańka mydlana. Gasło światło a moje życie stawało do góry nogami. Kręciło się ...

  • Zacmiony Orzel Koniec

    Na pocztku chcem podziekowac tym co byli od poczatku do konca z Zacmiony Orlem piscie w komentarzach czy spodobalo się wam te opowiadanie i czy byscie chcieli druga czesc ...

  • Harry Potter i Wymiar Wspomnień 1

    Rozdział 1 *NIESPODZIEWANY* *GOŚĆ* Młody chłopak idąc chodnikiem, kierował się do domu przy Privet Drive 4. Nagle na jego ciało, zaczęły spadać ciężkie krople wody ...

  • Życie Wilka #2

    Czym prędzej pobiegłem do listu i zacząłem go czytać, brzmiał on tak: "Drogi Edwardzie! Niestety musiałem cię opuścić, gdyż miałem sporo spraw do załatwienia ale nie ...

  • Wilcza bogini ~1

    Uchyliłam lekko drzwi i zobaczyłam wysokiego szatyna o fioletowych oczach. -Kim jesteś ?- spytałam cicho. -Widzisz mnie ?- widać, że on też był w nie małym szoku. -A jak ...

  • Fnaf nowe życie- cz.4 ( Boonie znowu :|)

    WAŻNE WAŻNE WAŻNE!!! Heja ja jestem TheFoxy148PL i mam dla was wiadomość wróciłem ale porzucam to opowiadanie! zamiast tego robie nowe! LINK: ...

  • Nie Zapomnę (Prolog)

    Czy czasami tez masz wrażenie, że robisz non stop to samo ale i tak nic z tego nie pamiętasz? Jeżeli tak to pewnie moja historia jest prawdą i, że wydarzyło ci się to samo ...

  • Teen Wolf-inne zakończenie sezonu 3 cz. 1

    Wiem dawno mnie nie było. Ale wena powróciła z czego się cieszę. /xxxxxxxxxxxxxxxx Wszyscy się już cieszyli ze zwycięstwa, szczególnie Allison. To ona odkryła sposób ...