Jedno Królestwo 4
Kraina Kurhan została odkryta przypadkowo podczas długo trwających wojen. Znajdowała się na południowy zachód od Ynos. Była to piękna wyspa porośnięta zielenią ...
Kraina Kurhan została odkryta przypadkowo podczas długo trwających wojen. Znajdowała się na południowy zachód od Ynos. Była to piękna wyspa porośnięta zielenią ...
Kraina przepełniona wojen wyłaniała się z mgły. Była położona na czterech wyspach, z których każda swoją majestatycznością przyciągała poranne promienie i morską ...
Andrew Boock Harry Potter 18+ Spinner's End Głośne syknięcie spanikowanego kota wypełniło mroczną alejkę, w której deportowały się dwie smukłe postacie. Jedna z ...
Ciemna sylwetka stała pomiędzy drzewami. Jej cień padł na krzak spomiędzy, którego wystawała lufa wysłużonego karabinu maszynowego. Mutant odbijał się w wodzie podobnie ...
Gdy człowiek się starzeje, wiele rzeczy nie ma już dla niego znaczenia. Ewentualnie starsze osoby nie chcą być same. Tego nigdy nie zrozumiem. Mieszkam sama od bardzo dawna ...
Wszystko zaczęło się tego dnia, podczas rutynowego przeglądu pojazdu, którym patrolowałem okolice. Nagle usłyszałem wybuch i ujrzałem jasne światło, które mnie ...
Świat jest całkiem inny niż nam się to wydaje , podszewka brutalności i zwyrodniałość to iluzja. Za wieloma wydarzeniami stoją mroczne siły o których nikt nawet nie ...
ona się budzi , ona się budzi! Mój mózg się obudził już kwadrans temu, ale ciało spało. Mogłam więc krzyczeć przez sen co chciałam. -oni są na północnym wschodzie! ...
Uniosłam ciężkie powieki, otwierając oczy. Pierwsze co zobaczyłam to niebieski sufit,a na nim namalowane biała farbą, różnej wielkości chmurki.Odwróciłam głowę w ...
,,I zaczęło się, wiatr się zmógł, a brama nieznana się otworzyła.'' Wszystko, co niespodziewane i zagadkowe zaczęło się układać w całość. Naoki szukała ...
Przemierzałem ogromny mur w poprzek, a stukot mych kroków nikł w bitewnym zgiełku. Dookoła panował smród spalonego prochu oraz metaliczny posmak krwi, wszystko to mieszało ...
Kocim ruchem podążała w jego stronę, jej usta świeciły czerwoną szminką Siedział w bezruchu, patrzył uważnie w jej stronę. Wiedziała że siedzący tam człowiek ...
Spakowałam moje ciuchy, które przydadzą się na wyjazd do brata. Kolejny raz próbowałam wszystko zmieścić, ale na darmo. Zaczęłam skakać dosłownie po walizce z ...
Wszystko zaczeło się od zwykłego meczu piłki nożnej. Graliśmy jakby w klatce utwrzonej z siatki. Gra była ostra, podcinałem i kopałem głównie jedną osobę. - coś się ...