Fantasy - str 4

  • Surrealizacja Rzeczywistości

    "Surrealizacja Rzeczywistości" gatunek: nonsens/surrealizm/fantasy Różowo-fioletowe niebo miało pomarańczowy smak. Chmury były jak cytryny i ananasy, słońce przypominało ...

  • Wysoka Fala Nonsenso-Spontanu

    "Wysoka Fala Nonsenso-Spontanu" Fruwał między jasnoszarymi chmurami na tle niebieskiego nieba. Wylądował na jednym z obłoków. Padał deszcz miniaturowych znaków podobnych ...

  • Morgina

    ,,I zaczęło się, wiatr się zmógł, a brama nieznana się otworzyła.'' Wszystko, co niespodziewane i zagadkowe zaczęło się układać w całość. Naoki szukała ratunku w ...

  • Zapowiedź nadchodzącej niespodzianki. :)

    Przemierzałem ogromny mur w poprzek, a stukot mych kroków nikł w bitewnym zgiełku. Dookoła panował smród spalonego prochu oraz metaliczny posmak krwi, wszystko to mieszało ...

  • Kalina - Pocałunek Wampirzycy cz 1

    Kocim ruchem podążała w jego stronę, jej usta świeciły czerwoną szminką Siedział w bezruchu, patrzył uważnie w jej stronę. Wiedziała że siedzący tam człowiek ...

  • O krok za daleko cz. 1

    Spakowałam moje ciuchy, które przydadzą się na wyjazd do brata. Kolejny raz próbowałam wszystko zmieścić, ale na darmo. Zaczęłam skakać dosłownie po walizce z ...

  • Wielka Pani cz.1

    Nazywam się Grep, pochodzę z osady znajdującej się zdala od wszelkiej cywilizacji. Żyjemy tutaj tylko my, ze względu na nasz wygląd, nie możemy mieszkać razem z ...

  • sen o centrum

    Wszystko zaczeło się od zwykłego meczu piłki nożnej. Graliśmy jakby w klatce utwrzonej z siatki. Gra była ostra, podcinałem i kopałem głównie jedną osobę. - coś się ...

  • Księżycowa noc #1

    Jest jedna taka noc na świecie, gdzie rodzą się małe wampirki. Jest to Księżycowa Noc, w tym dniu wszystkie matki rodzą swe pociechy pod zatoką Weriany. Niestety podczas ...

  • Inny świat ? cz 1

    Obudziłem się, gdy tylko usłyszałem krzyk jakiejś kobiety. Nie wiedziałem gdzie jestem, dlaczego mam zakrwawioną głowę. Zobaczyłem biegnący tłum ludzi. Wszyscy byli ...

  • Historia spisana w przeszłości - część 2

    Wark opuścił salę wykładową. Tym razem nikt go nie zatrzymywał ani nie zakładał mu worka na głowę z dość oczywistych powodów. Wszyscy Kuglarze leżeli nieżywi albo ...