Fantasy - str 2

  • Gwałt na mamie

    Jest to opowiadanie, które jedynie przetłumaczyłem z języka angielskiego. Zawiera treści o tematyce incest. -------------------------------------------- Janice miała ...

  • Wróg u bram cz.1

    Umarłem... Moja dusza aktualnie leci ku górze od zawsze uczono mnie bym nie bał się śmierci. Teraz kiedy nadszedł moment gdy to się stało zaczynam czuć delikatny stres ...

  • Ciri- przygoda w Novigradzie

    Później mówiono o niej że miała najlepszy tyłek w Temerii... Pośród tłumu na rynku w Novigradzie w ogólnym zmieszaniu dojrzeć można było zakapturzona dziewczynę. Nie ...

  • Błądząc w podziemiach cz. 5

    Usiadł przy czystych, białych skałach i zamknął oczy. Podobno nadzieja umiera ostatnio ale z kolei zdaniem niektórych wspomniana nadzieja jest matką głupich. Bez ...

  • Gothic I

    Byli coraz bliżej magicznej bariery kształtem przypominającej półkulę ogromnych rozmiarów. Bariera miała niebieskawą barwę. Widać było biegającą po niej energię ...

  • Zaklęty (jednostrzał)

    Miało iść gdzie indziej, lecz za dużo zachodu z tym. Szkoda jednak, by się zmarnowało, więc wrzucam. Kości głośno klekotały przy każdym najmniejszym moim ruchu, a echo ...

  • Scooby-Doo i przyjaciele w erotycznym motywie 4 - Nowy rozdział

    Rozdział V Manipulacja jest męcząca, choć konieczna w życiu - Coś się zaczyna, coś się kończy Scooby wiedział, że po tej sytuacji nie ma odwrotu, szedł ciemnym ...

  • Przygody odlotowych agentek - umysł, sex i tortury

    Part 3 Czy ona jeszcze pamięta kim jest? Nie chciała pamiętać, wolała być jak jej przyjaciółki, bez pamięci wykonywać rozkazy Thomasa... Samantha obudziła się w ...

  • Erothia

    Jestem synem Lorda Dibhruta, jednego z doradców i wasali króla Leopolda. Tak więc pierwsze moje dwadzieścia parę lat życia było dokładnie zaplanowane przez tradycję czy ...

  • Syn Jakub- edycja

    Na wasze usilne prośby edytowałem opowiadanie Syn Jakub. Nie robiłem kolejnej części tylko dopisałem dalsze losy. Nie do końca jednak jestem przekonany czy aby w dobrą ...

  • Alarm

    "Spotkałem staruszka, który siedział i sprzedawał jabłka. Na początku go nie poznałem, ale kiedy spojrzałem w jego oczy, już wiedziałem. To on kiedy byłem młody na ...

  • Uniwersytet Huncwotów

    Hejka! Ależ mnie tu dawno nie było... Przychodzę do Was o tej (późnej) porze, z bardzo ciekawą ofertą! Mianowicie, 1 kwietnia 2020 roku zostałam dyrektorką pewnej ...

  • Harry Potter 18+ Ręka Glorii

    Andrew Boock Ręka Glorii Draco Malfoy zerknął nerwowo przez ramię wstrzymując oddech na kilka sekund. Z mocno bijącym sercem w klatce piersiowej skradał się w gęstych ...

  • Niebo nie jest limitem (cz 5)

    W końcu zebrałem się na pisanie kontynuacji. Niestety ta część jest krótka lecz wiele wnosi do fabuły świata, tak więc bawcie się dobrze :) A i zdałem sobie sprawę ...