Miłosne - str 16

  • Puste miejsce przy Wigilijnym stole...

    Pamiętam, jak rzucaliśmy w siebie śnieżkami, Śmiałaś się, miałaś białą, wełnianą czapeczkę, Potem wybraliśmy przepiękną jodełkę, Którą razem stroiliśmy ...

  • Wspomnienie #02

    Crystal wyszła z pokoju przesłuchań, na pusty korytarz, kierowała się z policjantką do ubikacji. Kiedy już weszła do ubikacji spojrzała w niewielkie lustro na ścianie ...

  • Znowu on #8 (Koniec)

    W szpitalu Krystian siedział przed salą gdzie badali Dianę, karcił się, że nie przyjechał wcześniej, że nie udało mu się jej uratować przed Jakubem... teraz ...

  • Dilerrka - powrót.

    Cześć kochani. Dawno mnie tu nie było... Mam wrażenie, że wena wróciła.. Może to kiepskie wytłumaczenie dla niektórych ale nie chciałam nigdy oddawać Wam czegoś, co ...

  • Dlaczego mnie to spotkało cz.5

    5. To co się zrodziło między nami to piękne uczucie. Daniel otworzył przede mną swoje serce. Każdego dnia udowadnia mi jak bardzo mnie kocha. Doceniam jego starania, bardzo ...

  • Ja będę wiatrem, łąką, niebem...

    Sobota. Po śniadaniu poszedłem po Milenkę, odprowadziłem moje Szczęście na trening szermierczy, a potem pojechałem autobusem na wizytę do Pani Laury... W tym miejscu ...

  • Zgubione marzenia cz. 10-ostatnia

    Marcin spojrzał na Adę zszokowany. Nie wierzył w to, co usłyszał. Domyślał się, co miała na myśli, ale nie był tego pewien. Chciał usłyszeć to ponownie. Jej słowa ...

  • "O dziewczynie, która okazała się być mną" cz. 59

    Miesiąc później: Zuza ***** Wstałam około południa bo postanowiłam pospać troszkę dłużej jako że, jest sobota. Spojrzałam na zegarek i zobaczyłam godzinę 13.00. Nie ...

  • Stare i nowe

    Jesień. Piękna, ciepła i słoneczna. Dzieci bawią się na placu zabaw, obrzucają się dopiero co zrzuconymi przez drzewa liśćmi. Słychać ich radosne krzyki, śmiech i ...

  • Wyjątkowa cz.1

    Hej! Najpewniej zastanawiacie się jak to się zaczeło? Więc.. Zacznijmy od samego początku. Jestem Kirun, urodziłem się w Detroit i tam się wychowałem. Mam kilku ...

  • Błagam, tylko nic Mu nie mów cz. 6

    Długo wahałam się, czy powinnam zadzwonić do męża i powiedzieć mu o tym co odkryłam. Zdecydowałam się porozmawiać o tym wieczorem, gdy wróci z pracy. Nie chciałam ...

  • Jak jeden podmuch wiatru. Cz. 10

    Chciałam, pragnęłam by zamilkł. Nie chciałam dłużej słuchać słów Maxa, nienawidziłam go za to. Nie rozumiałam co właściwie do mnie mówi, dlaczego mówi, dlaczego ...

  • Oboje na tym skorzystamy X

    – Co? – Nie byłam pewna, o co chodzi Kevinowi. – Przecież... właśnie to robimy. Między innymi ten wyjazd miał temu służyć, żebyśmy się poznali. Mężczyzna ...