Miłosne - str 14

  • Zmysły.

    Siedzisz obok tak Że patrząc przed siebie W ogóle Cię nie widzę Nie mówisz nic I dobrze, bo nie muszę Cię słyszeć Twoja dłoń nie dotyka mojej Nie szkodzi, nie ...

  • Istota.

    Jestem Wrażliwą maszyną bezduszną Do wykonywania poleceń niewyrażonych Androidem nadpisującym twój wczorajszy krzyk Dzisiejszym, porannym uśmiechem Lalką do zabawy w ...

  • Walentynkowe Życzenia

    Wszystkim Paniom odwiedzającym LOL-a życzę : - wszystkiego najlepszego - zdrowia - spełnienia marzeń i - realizacji nawet najbardziej perwersyjnych fantazji. W ...

  • Piękna i Bestia.

    Piękna znów o coś miała pretensje. Zapewne o to samo co zwykle, czyli, że Bestia spędza za mało czasu w zamku. Niekoniecznie, że z nią w zamku. Raczej ze śrubokrętem i ...

  • 10 minut Miłość

    Dziesięć Minut Tyle trwa miłość, Długo ? Krótko? Nie wiem, Ty dajesz jej bieg, Dajesz jej ile ma żyć, Dziesięć, a może dwadzieścia Jak żołnierz na wojnie ...

  • Natala i ja - 1

    /Galeria handlowa/ - Co myślisz o tej bluzce? Chyba jest spoko co? - przyłożyłam ją do siebie. - Jest fajna, ale lepiej weź czerwoną. - Czerwoną? - uniosłam brwi - Na ...

  • 48 godzin. - cz. 20, ostatnia.

    Ku zaskoczeniu Zawadzkiego BMW nie skręciło w stronę dzielnicy willowej. „Co jest do cholery?!” – Kacper nie wiedział czy Daria nie słuchała jego instrukcji czy też ...

  • Kiedyś będzie dobrze- oczami Natalii

    TO OPOWIADANIE JEST DEDYKOWANE MOJEMU BYŁEMU CHŁOPAKOWI. MICHAŁ MAM NADZIEJĘ, ŻE CZYTAJĄC TO SIĘ CHOCIAŻ LEPIEJ POCZUJESZ LUB UŚMIECHNIESZ (¿) KOCHAM CIĘ -MAŁA HAUHAU ...

  • Wszystko albo nic cz. 3

    Dni bezpośrednio po ostatnim spotkaniu z Kingą były dla mnie najgorszymi w moim dotychczasowym życiu. Po powrocie do domu próbowałem zadzwonić do dziewczyny, jednak ta ...

  • Tylko on-¢zęść 3

    ¢zęść 3 ~ρяzуѕzłσść~ •po 3 latach, pod Warszawą u Natalii• -Dzisiaj są Twoje urodziny! Ale Ty jesteś stara... już 18 lat- mówi jej Przemek, młodszy brat ...

  • Oblicze łez - Część 38 ostatnia

    Od samego rana czułam dotyk słońca na skórze, zapowiadał się upalny sierpniowy dzień. Najpierw skierowałam się do salonu urody, który dawniej omijałam szerokim łukiem ...

  • Zemsta #04

    Usiadł przy okrągłym stoliku, przy którym stały cztery takie same krzesła. - Po co pan tu przyszedł - zapytała zmęczonym głosem Crystal. - Zmień zeznania - a jak tego ...

  • Sen #03

    Jechała taksówką, powoli zaczynało się ściemniać. - Deszcz pada - powiedziała sama do siebie. Tak jakby świat czuł jej ból po stracie i chciał się z nią zjednoczyć ...

  • Oczy zabójcy

    Znów na mnie popatrzył. Zawsze kiedy to robił traciłam czucie w całym ciele. Nie czułam już bólu zaciskającego się sznuru na moich nadgarstkach i kostkach. Czułam ...