Przygodowe - str 125

  • Dom - 38

    Jechaliśmy przez miasto jakieś 15 minut. W końcu znaleźliśmy się na ulicy gdzie roiło się od wystaw sklepowych. Po obu stronach ulicy parkowały samochody. Dużo ...

  • Dramione - niechciany obrońca rozdział 8

    - Tchórzofretka! - mruknął do siebie rozwścieczony do granic możliwości Draco, postępując kilka metrów za swoimi pomocnikami prowadzącymi Granger i Weasleya ...

  • Tylko za Tobą cz.4

    – No cóż – westchnąłem zrezygnowany, gdy Casio wybił kolejną pełną godzinę. Była osiemnasta i zero jakiegokolwiek zainteresowania ze strony Agi. Wyjąłem telefon z ...

  • JW Agat Rozdział XIX

    - Rozumiem... Pan wybaczy, ale w takim wypadku, porozmawiam teraz z dyrektorem - powiedziała Marta, podając żołnierzowi rękę na pożegnanie. Ten uścisnął ją lekko ...

  • JW Agat Rozdział LXIV

    - To co, dzisiaj robimy im ten nocny alarm? - zapytał Norbert, kiedy z pozostałymi instruktorami siadł w ich wspólnym pokoju. - Taa... Rozpoczniemy wszystko o wpól do ...

  • Ostatni wilkołak czystej krwi-cz1.Nubilosus

    W jednym z mniejszych miejscowości w okolicy Katowic żyła całkiem inna grupa ludzi, jeśli można było nazwać niektórych z nich ludźmi.Marta i Patrycja, zwykła dziewczyna ...

  • Los szczęścia

    3 kwietnia, na Wielkanoc przyjechała do nas z Krakowa Majka, moja siostra. Oczywiście święta zawsze spędzamy razem i w miłej atmosferze, jednak w tym roku było inaczej ...

  • Zombie Apokalipsa-Konwój cz5

    Siemaneczko!Przepraszam że tak długo ale miałem styk z redacją!Ale już jestem.Forma pamiętnika/notatnika xDDDDD... ---***--- 10:00 Dzisiaj sobie pospałem, nie wiem ...

  • JW Agat Rodział VIII

    Ustalono w końcu, że obóz zostanie przedłużony o kolejny miesiąc, tak, by chłopak nie musiał wracać jeszcze do domu, a w jego ostatnim tygodniu, rodzice chłopaka ...

  • Tylko za Tobą cz.17

    Informacja o dzieciach nie była dla mnie szokiem. W życiu różnie bywa i nie wszystko ma zawsze swój szczęśliwy koniec. Czasem tak się po prostu zdarza, że przed ...

  • Tylko za Tobą cz.21

    Nie wiem, jakie poczucie posiadania rodziny mają ludzie w innych krajach, ale u nas pewnie nie jest bardziej negatywne. W naszym kraju wielu ludzi blokuje stan materialny, brak ...

  • Po drugiej stronie cz. 2

    Komnata Mistrza stanowiła prawdziwą oazę spokoju dla każdego kto spędził w niej choćby kilka minut, lecz przede wszystkim jest to dom O - Zen - Kuo. Kolory wnętrza to ...

  • JW Agat Rozdział LXVII

    - Pani major, nie spaliśmy od kilku godzin, jest noc! - Konkretnie to świt! No i co ty nie powiesz? Nie spaliście?! Ojej, a to pech! - sarknęła Marta. - A jak sadzicie, co my ...