Przygodowe - str 16

  • Martwa sfera cz. III

    Świeca na poszczerbionym stole już prawie się wypaliła. Skromne światło ognia oświecało jej delikatne, kobiece rysy twarzy. Pomarańczowy płomyk odbijał się w ...

  • Wampiry i wilkołaki istnieją cz. I

    Jest to moje pierwsze opowiadanie także mam nadzieję, że wam się spodoba Dawno temu w pewnej wiosce, po środku Wielkopolski chodziła plotka o zimnych ludziach, którzy nigdy ...

  • Bezstronny obserwator

    Jest obecny w tym samym miejscu od wielu lat. Spędza tutaj czas na obserwowaniu najbliższego otoczenia, przed sobą ma Muzeum Narodowe natomiast z drugiej strony tętniące ...

  • Biały kruk cz. 5 (ostatnia)

    Dwaj panowie w średnim wieku przybyli do bunkra. Zenek (odkrywca) oraz Michał (towarzysz przygody) zeszli pod ziemię oświetlając sobie drogę latarkami. Wnętrze budowli ...

  • Rozczarowane

    Wszystko to wydarzyło się naprawdę, a zaczęło się dyskoteki z okazji Andrzejek. Ja, moja siostra Karolina oraz moje przyjaciółki Ania i Wiktoria tańczyłyśmy na sali z ...

  • Jak brat z bratem

    Mam na imię Dominik. Mieszkałem w Lublinie, ale niedawno przeprowadziliśmy się z rodzicami i moją siostrą do Krakowa. Jesteśmy tu od czterech dni. Mieszkanie jest większe ...

  • Nie kończąca się przyjaźń...

    Starszy nazywał się Frank i miał 20 lat. Młodszy Ted miał 18 lat. Wiele czasu spędzali razem, ich przyjaźń sięgała czasów szkoły podstawowej. Razem postanowili ...

  • Koszmar.

    Budzisz się w środku nocy. Czoło pokryte jest zimnym potem. Ocierasz je wierzchem dłoni. Przyzwyczajasz oczy do panujących ciemności. Odrzucasz kołdrę na bok i ostrożnie ...

  • Znienawidzone słowa

    Marcin wsiadł do autobusu. Nie był to pojazd pierwszej młodości, tu i ówdzie widać było rdzę. Jak na autobus miejski przystało - wszechobecny brud, śmieci, a i zapach ...

  • Jezioro

    Ania ma 15 lat jak każda normalna nastolatka chodzi do gimnazjum. Nie pali papierosów, rzadko piję, uczy się hmm. jak to ona twierdzi w miarę jej możliwości. Kaśka to ...

  • Girl Or Boy 2 : The Surviver

    Część pierwsza jest na moim profilu :) Od wydarzeń z poprzedniej części minęło kilka miesięcy. Dominik z Anią właśnie zaczynają wakacje i planują razem wyjechać na ...

  • ~ ~ los angel connected with hunter rozdział 1,2,3

    Po raz kolejny, nadeszła noc powlokłam się wolnym krokiem do łóżka odwróciłam się w stronę okna ujrzałam gwiazdy i księżyc, który wschodził. Ta pora dnia wzywała ...

  • Strzelec Wyborowy Odcinek 3

    Steave wezwał nas do siebie na rozmowę... -Chłopaki zmiana planów... jednak jedziecie do Ehr..-Oznajmił Steave -Przecież tam rządzą roboty skonstuowane przez jakiegoś ...

  • Bosy weekend

    Dostaliśmy z moim mężem Andrzejem zaproszenie na urodziny do jego kuzynki Moniki, podała nam tylko współrzędne gdzie mamy jechać. W piątek po pracy ruszyliśmy w drogę ...