Przygodowe - str 17

  • I'm just a canniball - Rozdział 1

    Witam. Moje opowiadanie zawiera momenty makabryczne, wulgaryzmy i typowe "bara-bara". Także tylko dla ludzi o mocnych umysłach. Proszę, komentujcie. Pomoże mi to bardzo ...

  • Przygody czwórki przyjaciół. Rozdział 14.

    Było już 10 minut po egzaminach. Wszyscy bardzo się stresowali. Jednak wszyscy Gryfoni byli pewni, że Hermiona miała maksymalną ilość punktów, jak zawsze. - Zdasz na 100 ...

  • Ilmar - Prolog (fragment)

    44 rok nowej ery i 13 panowania Unalewetha. Ujście rzeki Corland. Żołnierzy Wirerwenu było coraz więcej. Nadchodzili z każdej strony. Ich stopy odziane w ciężkie ...

  • Baśniowe Ferie

    Te ferie zapowiadały się dość nieciekawie. Zachorowałam na grypę i musiałam spędzić całe dwa tygodnie ferii w domu. Nie mogłam wyjechać do babci ani pójść z ...

  • Jenny Queen i czarodziejski eliksir cz. 2

    Podróż przez magiczny portal trwała krótko. Gdy już dolecieli Eric pokazał jej swój dom. Była to dwu piętrowy biały domek z wielkimi oknami i drewnianymi drzwiami. Za ...

  • Wycieczka w górach

    Było to w zeszłym roku w czerwcu, pojechaliśmy z mężem i z jego kolegą Jankiem i jego żoną Olą w góry koło Szczelińca. Na miejsce dojechaliśmy wieczorem więc ...

  • Służba u króla

    Kerth Gordor zatrzymał się przed ogromnymi, mahoniowymi drzwiami dwuskrzydłowymi, otoczonymi marmurowym portalem. Po bokach stało dwóch tarczowników z gwardii królewskiej ...

  • Nagi dzień

    Latem 2010 roku opalałam się w ogrodzie, mam tam takie fajne miejsce osłonięte od wiatru i gapiów. Więc wyszłam sobie w bikini na leżak mój mąż w tym czasie malował ...

  • Słoneczne Beverly Hills - Rozdział Pierwszy

    Rozdział Pierwszy Moja babcia mieszka w spokojnej części BH, wzdłuż ulicy ciągnął się takiej samej wielkości dwu piętrowe małe kremowe domki, które oddzielają ...

  • Wampiry pociągają najbardziej cz. 1

    To będzie trochę taka podróbka zmierzchu. A nawet trochę bardzo.. ^•^ Lexy, szczupła siedemnastolatka o rudych kręconych włosach i niebieskich, nie dość dużych oczach ...

  • Czterolistna koniczyna - powrót

    - Chyba trochę się pogubiliśmy szukając tej koniczyny. Rozejrzyj się. Staliśmy w lesie. Nigdzie nie było widać jakichkolwiek śladów ludzkości, cisza i spokój. Drzewa ...

  • Hotel....

    Byłam sama w ogromnym ciemnym holu. Nie znałam jeszcze tego gmachu. Panienka z recepcji pewnie śpi. Nacisnęłam dzwonek. Raz. . drugi... trzeci. Po kilku minutach z ...

  • Upadek intuicji cz. 1

    -Już tylko dokończę serię i pójdziemy do mnie- powiedziałem. -Spoko. To ja zakładam pomału buty- odpowiedział Rafał. -Dziś zrobiłem ciężki trening. Zeszło się ...